poniedziałek, 4 września 2017

Kwiatowa wymiana kartkowa - sierpień, maj

Witajcie kochane, 
Na początek dziękuję Wam za miłe słowa nt. kartek BN, zwłaszcza z szopki, wyjątkowo jestem z siebie zadowolona :]

A dziś, starając się zapomnieć na trochę o tym co za oknem wpadam na chwilę przywołać wspomnienie lata za sprawą kartkowej wymiany kwiatowej organizowanej przez Czarną Damę. 



Przez moją blogową nieobecność wypadłam z zabawy na kilka miesięcy i sama nie wiedziałam czy uda mi się coś zdziałać w sierpniu..jednak gdy zobaczyłam wytyczną - maki, nie mogłam powiedzieć nie. 
To jedne z moich ulubionych kwiatów, delikatne, kojarzące się z letnimi spacerami wśród pól zbóż.
Bardzo przyjemnie mi się haftowało i wykańczało kartkę. Z zapasem czasu na wysyłkę, korzystając z ładnej pogody zabrałam karteczkę na taki właśnie spacer poszukując polnych maków. Co prawda już było po żniwach ale udało się znaleźć kilka nieśmiało odbijających sztuk.




Kartka powędrowała do Etoile.

 Ja miałam przeogromną przyjemność otrzymać kartkę od Lidzi, organizatorki.
Kartka przemyślana, spójna i wykonana bardzo precyzyjnie  z zewnątrz..

jak również w środku. Lidko jestem wciąż pod wrażeniem Twojej pracy!



Korzystam z okazji postu wymiany kwiatowej i nadrobię zaległość z maja. To gałązka bzu na którą Basia musiała się naczekać ale się spodobała uff..
(hafcik sporawy dlatego wyszywany na 20 żeby "upchnąć" go na kartkę)

..a do mnie przywędrowała kartka solidnych rozmiarów od Mici Marzeny. Bardzo Ci za nią dziękuję.



Na dziś to tyle, mykam :)


Dziękuję za odwiedziny i komentarze
i do następnego postu



7 komentarzy:

  1. Aniu, jakie piękne kwiatowe kartki. Wspaniale haftujesz.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu na takie haftowane kwiaty to warto poczekać prześliczne kartki.
    Od Lidzi dostałaś prawdziwe cudeńko.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki tworzysz. Makowa jest prześliczna :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń