sobota, 21 lipca 2018

Kartki przez cały rok u Ani

Zmobilizowałam się, żeby zrobić kartkę lipcową na kartkowanie u Ani.
Lipiec i sierpień to liftowanie kartek
Ja zgapiałam kartkę Ewy-Hubki :]
Wyszło prawie identycznie.


Tulipan jeden ale za to duży (kanwa 16 i kartka formatu DL)



U Ani mam kilkumiesięczne zaległości, które chciałabym odrobić. Na początek wg wytycznej z czerwca pokleiłam taką świąteczną. 


Wykorzystałam do niej: haft + tekturkę + patchwork


Na bazę z kwadratami miałam pomysł i przygotowałam ją jakiś czas temu, więc poszło sprawnie. Brakuje mi tylko pionowego napisu i kartkę uznam za kompletną.
Tymczasem tak zostaje.



Dziękuję Wam kochane za odwiedziny
(że Wam się chce w lato po internetach łazić ;)
i przemiłe słowa pod wakacyjną babeczką
Do następnego postu.


12 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudowne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki :) Ta świąteczna bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu obie kartki są przepiękne. Cudowne te hafty, pięknie oprawione. Podoba mi się pomysł na bożonarodzeniową kartkę. A dla dopełnienia całości proszę jeszcze o nakarmienie żabki bo nie widzę tam Twoich kartek :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie niesamowicie czarujące, przepiękne kartki. Wykonanie na szóstkę z plusem. :)

    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kartki i cudowne hafty. Pozdrawiam słonecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki i urzekające haftowane dekoracje .Takie karteczki zawsze bardzo mnie urzekają .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafciki i super karteczki z nimi wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń