poniedziałek, 3 września 2018

Zwierzyniec

Witam Was ciepło w ten wrześniowy poranek. 
Dziś pierwszy dzień szkoły, koniec wakacyjnej laby i czas spakować plecaki.
Ja czasy szkolne mam już za sobą, ale z radością witam wrzesień bo to lato wybitnie mnie rozleniwiło. 
Również robótkowo.
Ale coś tam jednak powstało, trzeba było się zmobilizować na sierpniową zabawę u Lidki


Zwierzyniec skromny bo sztuk dwie, za to futrzaki słodziaki :]

Poprosiłam w zabawie o karteczkę z liskiem i moje życzenie spełniła Mirka

Jeszcze raz dziękuję :*

Ja miałam przyjemność robić karteczkę z kotkiem dla Magdaleny



Madziu mam nadzieję, że kartka dotarła

Na dziś tyle
buziaki dla tych co jeszcze tu 
zaglądają :* :* 

11 komentarzy:

  1. Ale śliczny jest ten koteczkek :D Piękna kartkę zrobiłaś i piękną otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczą kartkę z koteczkiem zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, piękna jest Twoja kartka z uroczym koteczkiem. I bardzo sympatycznego liska dostałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zwierzątka. Idzie się zakochać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie cudny zwierzyniec. Rudzielec bardzo fajny do Ciebie przywędrował, a słodka kicia pięknie się prezentuje na Twojej karteczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykły słodziak z tego kotka!
    Piękne kartki stworzyłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne obie karteczki, We wrzesniu bede miala przyjemnosc zrobic karteczke dla ciebie w zwiazku z tym prosze o adresik do wysylki na mojego maila ewa_gil@yahoo.es Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń