środa, 4 września 2019

Sówki

Witajcie kochani,
bardzo mocno Was ściskam i dziękuję za pozytywne komentarze pod moim debiutem z pop-upem. Chyba jestem dla siebie krytyczna bo wciąż nie czuję się pewnie w takich scrapowych kompozycjach.
W zeszłym miesiącu oprócz kartki pop up swoją uwagę poświęcałam pewnym ptakom.

W lipcu skusiłam się na wymiankę u Lidzi w ramach "kolorowej koperty". Motywem przewodnim były sowy a ja dawno się nie wymieniałam a poza tym miałam dwa śliczne maleństwa na dysku, które się prosiły o wyszycie.




Piszę o nich maleństwa bo wzorki miały wymiary 30x40 krzyżyków.
Hafciki wyszyłam na białej Aidzie 16 dwoma nitkami muliny DMC.


Sowi chłopiec przysiadł na prostej kartce, jedynie napis jest wyembossowany.
A sowia dziewczynka ozdobiła okładkę notesu. 
Notes kupiony został w Tigerze.

Powyższy zestaw wraz z przydasiami powędrował do Magdy. Mam nadzieję, że jest zadowolona z zawartości.


Ja swoje skarby dostałam od Akrimeks. To była prawdziwie sowia paczka.
Sowie naklejki, sowia poduszka, papiery, guziki, zawieszki. Sowich elementów starczy mi na całe scrapowe życie :) z resztą spójrzcie




Z wymiany jestem zadowolona i dziękuję Lidzi za zabawę.

Na dziś to tyle
dziękkuję za odwiedziny
do następnego, pa



15 komentarzy:

  1. Jakie słodziutkie! Rzeczywiście, aż się prosiły...:) Super je zagospodarowałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No takie słodziki musiały ujrzeć świat.
    Sówkowa para jest prześliczna.
    A co do wymianki u Lidzi to wspaniała zabawa i widzę że same cudowność.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówki są przeurocze, ślicznotki. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne sówki!
    Fajna wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie się wymieniłyście :) Sówki jak malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ urocze te sówki, takie maleńkie ale wspaniale ozdobiły karteczkę i notes :) Wspaniałą paczuszkę uszykowałaś a dostałaś same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle urocze sówki i pięknie w kartkach oprawione.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne sówki, nie dziwię się że je wybrałaś. A wymianka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, bardzo fajna ta Wasza sowia wymianka. Sowie hafciki mnie oczarowały.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze hafciki i piękne prace stworzyłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Te dwie sówki są przecudne! Wspaniała wymianka!

    OdpowiedzUsuń