niedziela, 3 listopada 2019

chatka w środku lasu

znów wpadam na szybko bo chcę zdążyć podpiąć się do żabki.
Kartkę typu swing na wyzwania kartkowe do Uli.

wzór od Durene Jones, wyszywany DMC na Aidzie lnianej 18ct

 Przed chwilą skończyłam docinać papiery, ehh idealnie niedocięte ale już trudno. 
Bez ozdobników, prosta do bólu ale za to z fajnym widoczkiem w centrum :)




Sprawnie mi z nią poszło. Było trochę cięcia ale szło mi lepiej niż z boxem. 
Bazę przygotowałam na początku miesiąca, nad papierami też się długo nie zastanawiałam. Do nich dobrałam odpowiedni wzór. I jest.
Czy moja ulubiona forma, nie wiem ale widzę potencjał na jeszcze jedną :) 




na tyle puste miejsce na życzenia.






Dziękuję za odwiedziny i komentarze

18 komentarzy:

  1. Rewelacyjna karteczka :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny haft, aż zatesknilam za zimą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest śliczna! I nie potrzebuje dodatkowych ozdobników, haft i papierki "robią robotę".;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna forma karteczki, haft jest przepiękny :)
    Chatka jak z bajki!!!
    Całość cudnie się prezentuje .
    Pozdrawiam ciepło😊😊😊
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka z urokliwym zimowym widoczkiem.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu śliczny jest ten widoczek :) piękna składana praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka! Hafcik cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! Papier który wybrałaś, w piękny sposób wydobył piękno haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kartka, czasem im prościej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka,ten hafcik jest genialny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu Twój haft wystarczy jako cała ozdoba .
    Kartka jest prześliczną tylko zamknąć oczy i przenieść się na zimowy spacer w lesie by odwiedzić tą piękną chatkę .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny hafcik Aniu, fajną karteczke zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny składak :)Cudowny obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczną kartkę zrobiłaś, taką w moim guście. Bardzo mi się podoba. Śliczny haftowany maluszek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka wyszła i nie widzę żadnych niedoróbek. Hafcik stanowi całą ozdobę kartki i żadne dodatki nie są już potrzebne 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń