piątek, 14 lutego 2020

Podaj Dalej od Margonitki

Witajcie, 
w zeszłym roku zapisałam się do Podaj Dalej u Margonitki.
Wzdycham do jej prac, jak pewnie większość z Was :) więc jak tylko pojawiła się szansa na jedno z jej cudeniek, nie wahałam się ani chwili.
Paczuszka przyszła na same święta, tak jak Margo obiecała. 
Ja miałam mega frajde bo totalnie o niej zapomniałam.


Ta bombka chwyciła mnie za serduszko i japa ciągle mi się do niej śmieje ;)
dodatkowo jeszcze był szydełkowy aniołek i kartka hand made by Margo ;)


Nawet puszka mi przypadła do gustu bo mam do nich słabość a w tej już przechowuję ozdoby choinkowe, jak na razie sztuk 1.

Zostałam przez Małgosię obdarowana po królewsku. Ozdoby świąteczne cieszyły wyeksponowane. Pyszna świąteczna herbata i łakocie umilały wolny czas. Z przydasi bardzo jestem zadowolona. W końcu muszę coś wyszyć na lnie :)
Margo dziękuję Ci raz jeszcze za to co przygotowałaś.
:*

Teraz pora na mnie. 
Wstrzymałam się trochę z ogłoszeniem zabawy, ponieważ chciałam się uwinąć z poprzednimi paczuszkami, które miałam do przygotowania w Podaj Dalej.

Tak więc serdecznie zapraszam kto chętny na kilka drobiazgów odemnie.
Na pewno jakiś notes albo zawieszka się znajdzie w paczce.

Zapraszam dwie chętne, aktywnie blogujące lub aktywne na instagramie osoby po paczuszki. Zgłaszanie chęć w komentarzu. 
Mam rok na ich przygotowanie, potem po otrzymaniu przesyłki te osoby ogłaszają zabawę u siebie na tych samych zasadach.

to jak? Znajdą się jacyś chętni?



10 komentarzy:

  1. Śliczne podarki dostałas Aniu :)Chętnie bym sie zapisała, ale do mnie już poprzednim razem nikt się nie zapisał, więc zrobiłam paczkę zwrotną, żeby było uczciwie :) Mało osób się w to już bawi, ale trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wspaniały prezent otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zapisałam sie na tą zabawę 3 razy i zrobilabym to po raz kolejny, tak bardzo mi sie podoba, gdyby nie obawa, że mogę się nie wyrobić. Gdybym mogła zrobic upominki dopiero w przyszłym roku to chętnie bym sie zapisała. Śliczne prezenty dostalas, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości...muszę przyznać, że bardzo Ci zazdroszczę :)
    To bardzo sympatyczna zabawa ale uważam, że rok oczekiwania to zdecydowanie za dużo. Wiele osób zapomina o tym, że ktoś się do nich zapisał...chociaż dla takich upominków chyba warto:)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnej urody upominki! Bombka zachwycająca :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękne prezenty! Te Mikołaje, jak ten na bombce, są cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent, bombka genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale Cię Małgosia obdarowała :-)

    OdpowiedzUsuń