niedziela, 20 września 2020

Wielkanocna kartka

Bo dawno takiej nie było.

W kwietniu podjęłam się kartkowania na tę okoliczność z Małgosią z PrimitiveMoon ale jak to w moim przypadku norma, dość szybko się wykruszyłam z regularnego działania.
Dziś, po kilku miesiącach przerwy postanowiłam coś poczynić bo mnie naszło na kartkę z kurczakiem.



Haft wyszywany na białej aidzie 18ct
mulina dmc
A wzór od Katya ukrywającej się pod nazwą silkstitchespattern,
 do znalezienia na Ig i etsy.

Kartka prosta. Zdecydowanie lepiej wychodzą mi nieprzekombinowane kompozycje. Tutaj prócz haftu jest ramka tekturowa potuszowana na granatowo.



Banerek dla formalności.

**
Chciałam jeszcze uzupełnić poprzedni wpis nt.  rozpuszczalnej kanwy. Wydawało mi się, że jest to produkt powszechnie znany a jednak dla niektórych z Was okazał się nowością. Jest on sprzedawany w arkuszach 22x20 cm za ok. 22 zł. Ja swój zamówiłam na Aliexpress za ok.8 zł w tych samych wymiarach. Widać, że swoje zadanie spełniła więc nie ma sensu przepłacać. 



12 komentarzy:

  1. Karteczka świetna. Dziękuję za info o kanwie.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka z uroczym kurczaczkiem, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, bardzo podoba mi się ten kurczaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy haft i świetna kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urokliwy kurczaczek i te niezapominajki ...wow....

    OdpowiedzUsuń
  6. No i dobrze, że zmieniłaś zdanie i wróciłaś do zabawy bo karteczka piękna. Porywam do galerii :) dzięki za informacje na temat kanwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kurczaczek :-) Kartka urocza :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, ja teraz też wyszywam na 18stce, ale z kolei tematycznie na Boże Narodzenie. Pięknie oprawiłaś kurczaczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki, Aniu. A kurczaczek jest przeuroczy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu bardzo dobrze że Cię naszło, bo kurczak z niezapominajkami wygląda ślicznie 😊 Wesoła pogodna karteczka, podoba mi się!
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌹

    OdpowiedzUsuń