poniedziałek, 31 maja 2021

Choinka 2021.5

 Po dłuższej nieobecności tutaj, po 1,5 miesięcznych problemach zdrowotnych z którymi mam nadzieję, że już się uporałam i po największej od dawna niechęci do ukończenia czegokolwiek pojawiam się tutaj żeby dorzucić od siebie prace w wyzwaniu Choinka 2021 u Kasi.

Nie wiem czy swój impas krzyżykowy przełamałam. Ten niewielki haft i jego wyszycie sprawił mi przyjemność ale kartka już szła po grudzie. Sięgałam po to co na wierzchu, nie rozkładałam sie z papierami. Poratowały mnie scrapki od Ewy (dziękuje kochana 😚).



Po skończeniu została satysfakcja, że coś doprowadziłam do końca i to w terminie. Oby wróżyło to dobrze na przyszłość.

Jednak dla swojego komfortu posiedzę jeszcze przy takich maluchach


Dziękuję, że jeszcze tu zaglądacie


11 komentarzy:

  1. Pięknie Ci ten hafcik wyszedł i cudownie go oprawiłas w świąteczna karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka. Zdrowia i weny życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka zacna, hafcik cudo. Dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jaki uroczy ten hafcik. Idealnie pasuje do kartki.
    Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik jak malowany :) Cała kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maluch, ale kolorowy i uroczy. Super karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maluszki są świetne, chociaż wyobrażam sobie, ile pracy trzeba im poświęcić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, oby już wszystko było dobrze. A karteczkę zrobiłas piękna, mnie zachwyciła, ten haft, te kolorki... super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy hafcik i super kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik przecudnej urody! Zachwycam się kartką! Obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że po chorobie czujesz sie dużo lepiej i nadal bedziesz nam pokazywać tak cudowne kartki :)

    OdpowiedzUsuń