wtorek, 31 sierpnia 2021

Choinka 2021.08

 Pisałam ostatnio, że mam mniej kartek bożonarodzeniowych od wielkanocnych oraz, że ta deszczowa aura sprzyja moim pracom. 

Zatem pochwalić się mogę kolejną z haftem od francuskich projektantek :) 

Lubię ich świąteczne wzory. Nieduże, nieskomplikowane a bardzo efektownie się prezentują.

Wyszywałam na białej Aidzie 16ct
2 nitkami muliny DMC


Musicie mi uwierzyć na słowo, że "na żywo" kartka ma mocniejsze kolory. Ta bladość wynika z ciagle zachmurzonego u nas nieba.

Postaram się w lepszym świetle to narawić.

Kartke oczywiscie posyłam na Choinkę 2021 u Kasi,

Dziękuję niezmiennie za Wasze odwiedziny i komentarze

15 komentarzy:

  1. Piękna choinka. Czerwień dodaje jej świątecznego charakteru. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze z okazji Dnia Bloggera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kartka, uwielbiam właśnie takie wzory wyszywać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta choinka i świetnie wygląda ta kartka z nią:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny haft umieściłaś na kartce. Cudo.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka! Haft i papier scrapowy pasują idealnie - wszystko razem wygląda skromnie i delikatnie a mi się takie kartki podobają chyba najbardziej;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny haft choineczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna ta choineczka, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza choinka i pięknie dobrany kolor papieru, całość prezentuje się elegancko :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczna kartka! Zgadzam się, że wzór jest piękny ale już wierzyć mi sie nie chce, że prosty w wykonaniu! Te najprostsze czesto są najtrudniejsze. Ale efekt wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka z cudnym haftem :)

    OdpowiedzUsuń