sobota, 22 października 2016

Poisencja czyli Kartki BN'16 po raz pierwszy


Witajcie.
Do tej pory podglądałam Wasze zmagania z kartkami świątecznymi, kusiło się przyłączyć, oj jak kusiło! Sama jednak wiedziałam, że jak przystąpię to regularnie pozawalam terminy.
Teraz  czas najwyższy rozpocząć produkcję świątecznych kartek :]


Zaczęłam od zabawy u Uli K bo z tematyką się wstrzeliłam idealnie, kilka tygodni już chodziła mi po głowie gwiazda betlejemska z filcu 1 mm i koralików.


Na drugą kartkę składa się kilka scrapków z moich zapasów i napis od agi-craft.
Kolorystycznie nie jest to typowo świąteczna kartka ale tyle tych poisencji że chyba nie ma żadnych wątpliwości, że o Boże Narodzenie chodzi.


I jeszcze obie razem





Jeden wieczór i dwie kartki zrobione - to mi pasuje :) tylko  potem taaki bałagan.. też tak macie że musicie powyciągać wszystko i przypasowywać do siebie? 😄


22 komentarze:

  1. A zobaczyłabyś mój bałagan!Ja to nazywam "nieład twórczy"! A Twoje karteczki bardzo udane, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez mam bałagan wieczny po mojej twórczości, kartki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :)
    A bałagan przy ich tworzeniu jest nieunikniony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne obie wersje :-))) Fantastyczna gwiazda z filcu ,lubię też falistą tekturkę na kartkach ( sama rzadko o niej pamiętam ;-) )
    Witam wśród świątecznie zakręconych ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki. Bardzo mi się podoba ta z nietradycyjnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obie wersje :)
    Najpierw wszystko wyciągam, a później chowam i tak za każdym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartki. Ja robię kartki w kuchni:zawalony jest stół ,krzesło i podłoga :) Dlatego staram się wszystkie kartki na zabawy wykonać w jednym terminie,żeby ten bajzer szybko ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie karteczki śliczne :) Bardzo fajnie wygląda ta gwiazda z filcu.
    Oj to mamy chyba wszystkie tak samo - żeby powstały kartkowe cuda najpierw musi być wielki chaos na każdym wolnym skrawku podłoża :
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te poinsecje Ci wyszły :) Ja kiedyś zrobiłam fotke swojego stołu i szukałam na zdjęciu nożyczek :) Więc nieład twórczy jest nieodłączny przy pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, piękne kartki, szczególnie urzekła mnie ta z filcową poinsecją.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Filcowa gwiazda pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki naprawdę śliczne :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki :) Zwłaszcza ta pierwsza skradła moje serce ale to pewnie przez koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi hi ... czyli Ulka kusiła kusiła i ... skusiła :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kartki :) Mi też często zdarza się zawalać terminy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowo i oryginalnie z karteczkami. Twórczość tak ma, że wszystkiego wokół pełno. Wszystko kwestia akceptacji stanu rzeczy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez Aniu wszystko wyciągam a pózniej chowam, może doczekam sie kiedys swojego kata zeby wreszcie nie musieć sprzątać za każdym razem.... Aniu poinsecja sliczne, zwłaszcza ta z filcu mnie urzekła:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Aniu dziekuje za karteczkę z babeczka, sprawiłam mi nią OGROMNĄ radość !!! To moja faworytka wbitym miesiacu, jest prześliczna!!! :) dziekuje jeszcze raz!!!:)

      Usuń