poniedziałek, 27 marca 2017

Rozdanie urodzinowe - wyniki

Kochani,
Bardzo Wam dziękuję za taką aktywność przy rozdawajce i wszelkie miłe słowa i życzenia w komentarzach. Wystarczy że połowa z tego się spełni to blog będzie miał się dobrze :D

Wasze zainteresowanie Candy przeszło moje najśmielsze oczekiwanie, naliczyłam aż 52 chętne osoby.
Bardzo bym chciała obdarować więcej osób ale mój budżet leży i kwiczy i pozostaje mi tylko stworzyć jakiś blogowy fundusz na przyszłość :)

Tymczasem jeśli któraś z Was ma ochotę to w zabawie w Podaj Dalej na paczuszkę ode mnie dalej nie ma chętnych. Wiem, że ostatnio zaroiło się od tej formy zabawy ale ja nie będę taka szybka, w końcu na przygotowanie jest cały rok ;p.
 Jeśli któraś z Was się skusi to pod  tym postem może się zapisać.

Wracając do Waszych komentarzy znów poznałam nowe osoby i ich blogi i chociaż ostatnio mam mniej czasu na blogowanie to postaram się nadrobić zaległości i zajrzeć do każdej z Was. 
Przybyło mi też obserwatorów, nie zatrzymuję was a jeśli macie ochote to zapraszam rozgośćcie się u mnie :) 


Ponumerowałam Wasze komentarze w kolejności zgłaszania przy Candy, znajdziecie je TU.

teraz losowanie: 

i szczęśliwiec z 6 proszony jest o mail kontaktowy do mnie na aniq.klim@gmail.com
Gratuluję!

Reszcie dziękuję za udział.



23 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dzięki Aniu za zorganizowanie tej rozdawajki :) Zapisałam się też do Twojego Podaj Dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni! I dziękuję za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Karoliny, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Karoliny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni. Niewiele mi zabrakło

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni.
    Dziękuję pięknie za zorganizowanie zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A było tak blisko bo byłam pod numerkiem 7 :-). Gratuluję wygranej a Tobie życzę czerpania nadal przyjemności z prowadzenia bloga. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale niespodzianka! Ogromnie się cieszę i już piszę:-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki Karola. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :***** Tobie Kochana dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATULUJE, a Tobie Aniu dziekuje za zabawe :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla wygranej !
    Dziękuję bardzo za piękną karteczkę z tulipanami :)
    Przybyła cała i zdrowa i cieszy moje oczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń