czwartek, 23 marca 2017

Sal w ciemno #4

Witam Was w ten czwartkowy wieczór.
Cieszy mnie ta liczna frekwencja przy mojej rozdawajce i dziękuję Wam za życzenia do tworzenia. Oby chęci i inspiracji nie brakło nigdy :)
Przypominam też, że jeszcze tylko przez dwa dni trwają zapisy na Candy.

Jeśli o tworzenie chodzi to przyszedł czas na odsłonę kolejnej, marcowej części Salu w ciemno



Na początku marca Ela rozesłała nam schemat bardzo uroczego króliczka. Tak mi się spodobał, że w wyobraźni już widziałam wyszyte całe stadko w przeróżnych kolorach a skończyło się na dwóch sztukach hehe

W sposób wcale niezamierzony wyszedł mi króliczek z białej i mlecznej czekolady :)
Oba wylądowały, oczywiście jak to u mnie, na kartkach.


Wyszywany na kanwie16 dwoma nitkami Ariadny.


Po raz pierwszy od początku Salu udało mi się wykorzystać haft na kartce w terminie :)

Pisząc tego posta słyszę, że ma się na burze. Lece oglądać pierwsze w tym roku błyskawice. Czy u Was też już słychać te pomrukiwania wiosny?

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny.

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne karteczki Ci wyszły,a Twoje wersje kolorystyczne są świetne, szczególnie podoba mi się ten w zielonej skorupce:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) bardzo fajne zające w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczne zajączki! Śliczne kartki powstały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, to jeszcze gorzka czekolada została

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki stworzyłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki! Mi też się dobrze wyszywało tego króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają takie haftowane karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten wzorek był ,tez mi się spodobał i szybko go wyszyłam . Kartki świetne . Ciekawe co nam Ela zaproponuje na kwiecień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. króliczek jest rozkoszny! Bardzo udany wzorek. Świetne kartki zrobiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodziutkie króliso-kurczaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wesołe i piękne karteczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne króliczki. Powstały z nich prześliczne kartki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te zające. Tez myślałam o tami zielonym, ale się nie wyrobiłam. Karteczki wyszły świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie maleństwa , a tak mogą ucieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń