poniedziałek, 3 kwietnia 2017

kwiatowa wymiana - marzec

Witajcie!
Marzec minął, kartki dotarły we właściwe miejsca więc czas na nowy post.

Na marcową wymiankę u Lidzi miałam się nie zgłaszać bo wiedziałam, że nie znajdę na tyle czasu wolnego żeby coś wyszyć. Miałam jedynie wyszyty wzór tulipanów z Salu w ciemno. 
I co ogłosiła Lidia? Oczywiście:


Miałam szczęście i z zadowoleniem stwierdzam, że jeszcze się nie wykruszam z wymiany :)


Kartkę dla mnie z przeuroczym misiem Teddy przygotowała Ewa.


ja swoją miałam przyjemność przygotować dla Anny T, która prowadzi blog w kolorowym świecie





A teraz będę się chwalić wygraną w wiosennym candy u Ani. 
Ucieszyłam się bardzo bo jest moja pierwsza główna taka wygrana. Pod koniec tygodnia listonosz przytachał taaaką kopertę od Ani. Były w niej same cudeńka jak ta karteczka i sznurkowe jajo, nad którymi Ania ostatnio pracuje,


oraz mnóstwo przydasiowych spraw. Papiery, tekturki, koronki,kwiatuszki, dziurkacze i kanwa, z muliną. Coś dla podniebienia też się znalazło :) 
spójrzcie tylko


Teraz tylko siadać i robić :) 
Aniu dziękuję raz jeszcze za pake :*



Dziś to by było na tyle.
Dziękuję Wam za miłe słowa pod ostatnimi karteczkami :*


16 komentarzy:

  1. Piękne karteczki stworzyłyście w ramach wymianki i super paczkę dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tulipanki. Gratuluję paczuszki i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki! I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki i fajna nagroda, gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki z wymianki śliczne , a takich prezentów to tylko pozazdrości. piękności dostałaś,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne karteczki i gratuluje wygranej.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci fajnie, dostałaś świetne rzeczy :)
    Ale Ty również przygotowałaś cudną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczn karteczka. :) cieszę się, że nagroda przypadła Ci do gustu. Teraz wyczarujesz dla nas piękne prace. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Piszę w komentarzu, bo nigdzie nie widzę Twojego maila. Jesteś moją para w wymiance u Magos. Prześlij mi proszę swój adres na maila: kamakol13@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu nawet nie wiesz jak się cieszę, że temat z tulipanami idealnie Ci podpasował i że dalej się ze mną bawiłaś :) gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń