wtorek, 25 kwietnia 2017

Kartki przez cały rok u Ani - kwiecień


Witam Was po dłuższej przerwie. 
Nie miałam wiele czasu na tworzenie przed świętami to i nie było co pokazywać a poświąteczne rozpasanie też nie dodało energii :p
Czas jednak najwyższy wrócić na robótkowe tory, najlepiej  z karteczkami na wyzwanie u Ani. 


W kwietniu wytyczne do kartek przygotowała Lidia- Czarna Dama 
od której dostałam taką śmieszkową wielkanocną kartkę :)


pamiętała o mnie też Adrianna, od której dostałam kolorowe jajo


Z całego serca dziękuję Wam dziewczyny. Na pewno rozsyłacie w wiele miejsc życzenia, to miłe że pamiętacie i o mnie :* Sama też chciałabym rozesłać karteczki wielu z Wam, ostatecznie kończy się to marnie ale staram się choć do kilku coś wysłać. 
Chyba będzie trzeba jeszcze gorliwiej wywiązywać się z kartkowych wyzwań :) 


No dobra, czas pokazać co też wymodziłam tym razem.
 1. Bożonarodzeniowa ze żłóbkiem:

Udało mi się zrobić szopkę dzięki scrapkom od Adrianny, które dostałam w ubiegłym roku.

2. Okolicznościowa z misiem:

3. Wielkanocna z jajem

Trochę nad tym jajem siedziałam, bo to moje pierwsze takie. Troche koślawe, odręcznie wycinane, trochę skromne ale jest.  


4. I Komunia Św lub wielkanocna wg mapki

Co prawda ta kartka była dodatkowa i miałam sobie ją odpuścić ale, że Ania pozwoliła według mapki zrobić kartkę Wielkanocną to się skusiłam. Tym bardziej, że miałam gotowy kwietniowy hafcik z Salu w ciemno u Eli.

Źle dobrałam żółty na kurczaku i cieniowania nie widać. Nie chciało mi się już pruć i tak zostało.
A żeby go upchnąć do kartki wyszyłam go na kanwie 20 jedną nitką.


Jeszcze obowiązkowy kolaż dla Ani  i na dziś to tyle.



Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze  :)



19 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki powstały na wyzwanie. A mnie właśnie podoba się to Twoje Jak piszesz "koślawe" jajo. jest takie delikatne kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki z haftem zawsze mi się podobają. jest taka duża ilość małych wzorów, jest z czego wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu pięknie sobie poradziłaś z tematami kwietniowymi. Wszystkie kartki mi się bardzo podobają , ale chyba najbardziej to jajo właśnie. Wiekszość wycinała odręcznie i bardzo fajne kartki powstały. Piękny też hafcik z misiem .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki prezentują się ślicznie...zwłaszcza ta z hafcikiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna piękniejsza od drugiej...cudne są:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, a jajo bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, ale śliczne karteczki wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki ,z jajem świetna ,lubię takie klimaty ,koroneczki itd.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, śliczne karteczki, haftowany misio mnie zauroczył.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne karteczki. Moje jajo również koślawe, ale najważniejsze, że nasze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne!! Z jajem chyba większość z nas miała problemy😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu ślicznie Ci te karteczki wyszły, ale chyba nikogo nie zdziwi że dla mnie naj naj jest ta z misiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyszłam tu jeszcze raz ponieważ nominuję Twój blog do Liebster Award szczegóły tutaj: http://kordonkowy.blogspot.com/2017/05/kolejna-nominacja-do-liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne karteczki! W bożonarodzeniowej jestem absolutnie zakochana!

    OdpowiedzUsuń