środa, 30 sierpnia 2017

Sporo o mnie "blogowa 20" i Liebster Award

Witajcie kochane
Przepadłam na długo, dłużej niż sama myślałam. Nie pojawiałam się tu bo nie było się czym chwalić, niewiele się robótkowo działo u mnie. Coś tam powstało i na dniach Wam pokażę ale żadne szałowe ilości..
Dziś przychodzę z postem pisanym duużo tekstu jak na mnie i o mnie, polecam rozsiąść się wygodnie z herbatką albo kakałkiem :)


Niektóre z Was wiedziały, że byłam w szpitalu. Już jestem w domu, jest dobrze :) Szpitalny pobyt był planowany jednak nieoczekiwanie przyspieszył i się wydłużył więc zobowiązania blogowo-zabawowe wzięły w łeb. Niektóre z opóźnieniem nadrobiłam (cieszę się Basiu, że karteczka się spodobała:) inne dalej muszę nadgonić (Mario Ciebie nie proszę lecz błagam o morze cierpliwości, pamiętam i działam).
Jak już pisałam jakiś czas jestem już w domu ale wiadomo wakacje nie sprzyjają w siedzeniu nad robótką.Po zabiegu muszę też oszczędzać prawą stronę co wiąże się z obciążeniem strony lewej. Tak więc wieczory spędzam na leżąco z książką..

Żeby wam ten brak postów wynagrodzić postanowiłam trochę o sobie napisać, tym bardziej, że nie wiele zdradziłam do tej pory (a to już półtora roku blogowania!)

Tak więc skorzystam z zabawy Jasiowej Mamy

 i napiszę 20 faktów o mnie:
1. W lipcu obchodziłam 30 urodziny. Mimo to nie czuję się dojrzalsza i mądrzejsza.. 
2. Mieszkam w woj. świętokrzyskim,
3. Wyszywania nauczyłam się..na pediatrycznym oddziale pulmonologii, nie pytajcie jak wyglądał mój pierwszy haft..
4. Nie uważam, żeby haftowanie było moją pasją, nie spędzam długich godzin na oglądaniu wzorów w internecie i słabo orientuję się w technicznych sprawach ale kiedy dłużej nie wyszywam to mi tego zwyczajnie brakuje :)
 5. Najwygodniej wyszywa mi się siedząc na podłodze z pracą opartą na kolanie,
6. Dalej chcę nauczyć się szyć, tylko maszyny jakoś dalej brak...
7. Nie noszę pełnego makijażu
8.Rzadko zakładam biżuterię, nie mam nawet przekłutych uszu (ale obiecałam już komuś, że przekłuję)
9.Nie lubię szpilek, najchętniej przełaziłabym całe życie w trampkach
10. Uwielbiam zwierzaki psiaki, kociaki bez różnicy.
11. Jestem wrażliwa na krzywdę zwierząt. Widząc przelatujące przez ulicę zwierze zamieram i czekam, aż bezpiecznie przedostanie się na drugą stronę.
12. Naiwnie wciąż staram się wychować 8letniego krnąbrnego haszczaka,
13. Jestem emocjonalna chociaż sprawiam wrażenie opanowanej i spokojnej, po prostu nie umiem/lubię uzewnętrzniać swoich uczuć.
14. Lubię czytać książki przy herbacie lub kakałku
15. i słuchać muzyki, 
16 i chodzić na koncerty
17. festiwalem też nie pogardzę :]
18. Popłakałam się na wieść o śmierci Chrisa Cornella (dalej mi smutno)
19. Lubię ten czas kiedy robi się coraz cieplej na wiosnę, i można wytoczyć rower z piwnicy :)
20. Jestem farbowanym rudzielcem bo jestem wredna i złośliwa. I dobrze mi z tym :D

W maju nominowała mnie do Liebster Award Bogusława Matusiak a ja potrzebowałam chwili, żeby połapać się w wyzwaniu. Na razie same odpowiedzi na jej pytania, nad swoimi pytaniami i nominacjami muszę jeszcze pomyśleć.

I. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Zakładając go zajmowałam się głównie haftem a, że miałam zacząć o tym pisać to niezbyt elokwentnie padło na Nitkowe Zapiski
II. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Szczerość i optymizm
III. Morze czy góry?
Morze i góry, wszystko zależy od formy
IV. Najulubieńsza słodycz?
Jak baton to chalwa, jak czekolada to gorzka z całymi orzechami, jak lody to miętowe :)
V. Dzień bez czego jest dla Ciebie dniem straconym?
Nie wyobrażam sobie dnia w ciszy, słucham dużo muzyki.. A uzależniona jestem od mojej "wodnej fajki", jak się nie wyinhaluję to mam dzień do d..
VI. Ile czasu w ciągu dnia poświęcasz na swoje pasje?
Z tym jest już różnie. Potrafię przepaść na cały dzień w krzyżykach albo książce a potem przez kilka dni/tygodni nic nie ruszę. Staram się jednak tą godzinkę dziennie coś powyszywać
VII. Ulubiona bajka z dzieciństwa to...
Muminki i Gumisie :)
VIII Jeśli mogłabyś zmienić w sobie tylko jedną rzecz -co by to było?
Skupię się na tym na co mam wpływ - systematyczność. Zaczynam coś i nie kończę.
IX. Ulubione motto, cytat.
Żyj tym co tu i teraz,
X wielka podróż-gdzie chciałabyś jechać?
Ostatnio zaciekawiłam mnie Islandia, może kiedyś uda się tam dotrzeć..
XI Jak minął Twój wczorajszy dzień?
Na spacerach i spotkaniach z bliskimi :)


Długawy post powstał nie wiem czy ktoś dotrwał do końca :)
Dziękuję, że zaglądacie i komentujecie ❤
Do następnego postu.


3 komentarze: