piątek, 19 stycznia 2018

Miś o małym rozumku

Dziewczyny kochane dziękuję za cieple słowa pod kartkami urodzinowymi :**
Miło się czyta takie komentarze, są jak miód na moje serce :)

Skoro wywołałam temat miodu, to pewien sędziwy już miś miał wczoraj swoje święto.
Z tej okazji dziewczyny z Cyklicznego Kartkowania (o którym więcej TUTu i tu)  postanowiły przeznaczyć dla niego jedną ze swoich styczniowych wytycznych. 


Co prawda miałam ograniczyć zabawy kartkowe w tym roku i nadrobić zaległości, które gryzą moje sumienie... 
gdy jednak zobaczyłam Kubusia Puchatka jako wyzwanie to przepadłam. Myślałam o takim w wydaniu świątecznym a, że okazja karteczki dowolna to jest pierwsza Bożonarodzeniowa w 2018 :)

Bardzo przyjemnie mi się wyszywało tego malucha na kanwie 14, 3 nitkami Ariadny.
Zamiast pompona przy czapie przyszyłam dzwoneczek z przydasiowych wymian (nie pamiętam już od kogo go mam)


Kartka miała być w kolorystyce czerwono - złotej, która bardzo pasuje do Kubusia :)

Rośnie mi zapotrzebowanie na bajkowe, dziecięce kartki świąteczne więc możliwe że pojawią się jeszcze u mnie Kubusiowi przyjaciele ze Stumilowego Lasu.


Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze 
Do następnego postu kochani.



20 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej karteczce. Śliczny Kubuś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ta kartka jest przepiękna! Wszystko w niej idealnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ale śliczna, Kubusiowa kartka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna kartka! Uwielbiam Kubusia Puchatka i bardzo często gości na moich kartkach :) W Twojej kartce po prostu się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie karteczka wyszła, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń