środa, 17 stycznia 2018

Urodzinowa wymianka kartkowa po raz pierwszy

Początek roku dla mnie intensywny: małe przemeblowanie, zabiegi na bolący kręgosłup i jeszcze karteczkowanie na wymianę urodzinową, na którą zapisałam się wcześniej u Magdaleny.
Kartkowanie intensywne bo w styczniu urodziny obchodziły trzy dziewczyny.


Na szczęście wszystko udało zrobić się w czasie a paczuszki dotarły gdzie trzeba. 
A teraz gdy router już podpięty i laptop wyciągnięty z pudła mogę napisać o tym post 😊


Pierwsze były urodziny Madzi, taką kartkę jej sprezentowałam

i skromny dodatek

Następnie przyszła pora na urodziny Asi, do której dotarła ta kartka

Asiu sorry za przypomnienie ile tym razem stuknęło, więcej nie będę, obiecuje :]
 W ramach rewanżu możesz mi wypomnieć wiek w lipcu :) 


 i dla Gosi kartka z kotkiem





Mam nadzieję, że dziewczyny zadowolone z upominków.

Ja mając już stanowisko do robótkowania nie zawalone pudłami zabieram się za kolejne prace,
a mam co robić bo pozapisywałam się znów na wiele zabaw z których trzeba się wywiązać:)

Dziękuję, że pomimo mniejszego ruchu na blogu, wciąż tu zaglądacie.
do następnego postu



17 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i dodatki wysłałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję raz jeszcze za kartkę i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne paczki przygotowałaś, dziękuję za udział w zabawie :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga, ja się wcale nie ukrywam z tym jaka stara już jestem więc się kompletnie nie przejmuj ;D Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa :) Piekne życzenia dziewczyny dostały od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kartki sobie wysyłacie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, śliczne upominki wysłałaś do Dziewczyn :) A karteczki haftowane uwielbiam i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, prześliczne karteczki zrobiłaś dla solenizantek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenciki a karteczki jeszcze wspanialsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne kartki zrobiłaś dziewczynom, co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty urodzinowe!
    A karteczki zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    Animation

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu prezenty super,ale kartki prześliczne szczególnie ten kotek skradł moje serce 💗 bo rudego jeszcze w domu nie mam 😉
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń