środa, 21 lutego 2018

Kartki przez cały rok u Ani

Witajcie,
Jak ostatnio pisałam troszkę mi się uzbierało drobnych prac do ukończenia. 
W zasadzie to na same wyzwania hafciki się produkowały a teraz czas najwyższy po kolei pokazywać bo niedługo luty przeleci.

Na początek post z kartkami na całoroczne kartkowanie z Anią. 
Na szczęście dla mnie Ania postanowiła zmniejszyć wymagane minimum do jednej sztuki więc powinno mi być łatwiej dotrzymać terminów (powinno bo już poległam na starcie).
Kartek na wyzwanie dla Ani będzie to pierwsza odsłona w tym roku chociaż na wyzwanie styczniowe kartka była.
Ano była, leżała tylko czekała na lepsze światło i tak czekałam...że przegapiłam koniec miesiąca.. 
Haha, brawo ja!


Wtopę styczniową pokazać jednak trzeba.
Zgodnie z bingo powstała delikatna Wielkanocna kartka z zajączkiem.  




Postanowiłam, że na wyzwania u Ani skupiać się będę głównie na karteczkach Wielkanocnych i okolicznościowych bo kartki BN powstają przy okazji innych zabaw blogowych.

Jeśli chodzi o wytyczne na luty to klasyczne bingo wyszło tylko na jednej kartce.
Zastosowałam się do linii ukośnej i połączyłam królika, tulipany i perełki.
Na upartego kartkę można też podciągnąć do linii poziomej i pionowej bo jest ażurkowa filcowa ramka.





Kolejne to już luźniejsza interpretacja bingo:
królik+ramka+perełki




oraz czerwień+ażur+perełki



Pozostał jeszcze kolaż dla Ani i na dziś to tyle.


Dziękuję, że zaglądacie i komentujecie
:* ❤

19 komentarzy:

  1. Piękne kartki!
    Rozbawił mnie ten długouchy królik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, Twoje karteczki są wykonane ze smakiem. Są przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne te hafty, zajączek ze zwieszonymi uszkami Wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super karteczki Aniu, szczególnie ta pierwsza, prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne delikatne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te karteczki , lubię bardzo haftowane a hafciki monohromatyczne najbardziej . Tego z różyczkami i królika z długimi uszami jeszcze nie widziałam.
    Fajnie je oprawiłaś.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział e zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, prześliczne są te hafciki tak perfekcyjnie wkomponowane w kartki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne kolorowe i wiosenne kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne hafciki i pięknie je wkomponowałaś na karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, lubię kartki z hafcikami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, przecudne kartki tworzysz! co jedna to piękniejsza :)))

    OdpowiedzUsuń