piątek, 10 kwietnia 2020

Wielkanocnie

Na nadchodzące Święta życzę Wam zdrowia i spokoju ducha
oraz bezmiar nadziei i otuchy.

Oj dziwne będzie to świętowanie, inne. Czy tylko ja mam takie odczucia?

Dziwnie mi jest w tej izolacji. Jednocześnie mam chęci do robienia wszystkiego na raz by za chwile nie robić nic...

Ja również zdecydowałam nie wysyłać w tym roku kartek. Nie chciałam podejmować tego ryzyka by kogoś narazić.
I dlatego chociaż miałam kilka prac ukończonych + kilka haftów z zeszłego roku masakrycznie wolno zbierałam się do zrobienia tych dwóch kartek poniżej.



Te ciekawsko zaglądające zające znalazłam na Etsy na koncie FandomCrossStitchery.
Pocieszne maluchy, chociaż mają kilka ćwierć krzyżyków na oczach, głównie powstały blackworkiem.






Rozmiar haftu to 56 x 56xxx
Wyszywałam na białej kanwie 16ct.



Króliki są w wersji mini i maxi. Jedna kartka ma wymiary 12x12cm druga 15x15cm wszystko przez gotowe bazy, a raczej ich brak. 

Kartki niech będą początkiem mojej zabawy u Private Moon, 


Dziś tyle kochani.
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pod postami.

Trwajcie w zdrowiu.
❤️

19 komentarzy:

  1. Aniu pięknie Ci wyszły te filuternie spoglądające z kartek zajączki:) Myślę, że doczekają się czasu kiedy będą mogły powędrować z życzeniami w świat!
    A ja życzę Ci radosnych Świąt Wielkanocnych wypełnionych
    nadzieją budzącej się do życia wiosny i wiarą w sens życia.
    Uściski.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne są te zajączki i super karteczki Aniu :)Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superkowe kicusie na karteczki wskoczyły:)
    Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy!
    Pozdrawiam cieplutko Aniu:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, piękne zajączki.
    Życzę Ci świąt pełnych pokoju i błogosławieństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ciekawskie zajączki. Moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołego Alleluja!
    Zajączki cudnej urody :-) karteczki przydadzą się na przyszły rok :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki śliczne, przydadzą się w przyszłym roku.
    Zdrowych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, piękności potworzyłaś, bardzo mi się podobają te zajączki. Wszystkiego dobrego na te święta dla Ciebie i bliskich. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W te Święta Wielkanocne życzę wyjątkowego szczęścia, miłość Boga i opiekę aniołów, nadziei.
    Życzę aby święta Wielkanocne przyniosły radość,
    pokój oraz wzajemną życzliwość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknych, roześmianych mimo wszystko, Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i mile spędzonych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne króliczki, chociaż ten pierwszy wygląda jakby płakał.
    Dużo radości z tych wyjątkowych świąt Wielkiej Nocy życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda że te Święta były inne ale dla mnie nie były gorsze...wiecej czasu byliśmy ze sobą. Życzę Ci pokoju i radości w sercu jaką może dac tylko Zmartwychwstały !
    Ja też kartek nie wysłałam ale kiedyś to nadrobimy ☺️
    Twoja karteczka jest urocza i niepowtarzalna i pierwszą wielkanocną pracę masz za sobą.😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm mam tylko jedną uwagę...nie widzę etykiet z nazwami prac które wykonujesz, a muszę na zakończenie zabawy trafić do Twoich postów z tą zabawą..

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki stworzyłaś. Święta minęły na szczęście w miarę spokojnie, choć faktycznie były zupełnie inne niż zawsze. Ja też w tym roku zrezygnowałam z wysyłania kartek.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj ponownie. faktycznie nie widzę u Ciebie etykiet, czasem zawanych inaczej, na pewno wiesz o co chodzi tylko w inny sposób je zapisujemy. To tzw. tematy tego co robimy i pokazujemy na blogu np. pod tagiem, etykietą ''poduszki'' umieszczam posty z poduszkami. U Ciebie zobaczyłam nazwę etykieta kiedy weszłam na stronę główną bloga pod samym postem .

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widzę maila bo bym wysłała zdjęcie jak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pod samym postem widnieje etykieta z nazwą zabawy...zaczynam rozumiec po prostu w blogerze nie zalozylas gadżetu o nazwie etykieta dlatego jej nie widać.

    OdpowiedzUsuń