poniedziałek, 30 listopada 2020

Choinka 2020.11

 

Witajcie dziś wpadam na krótko zostawic zdjęcia haftu na kolejny etap Kasinej Choinki 2020.

W listopadzie wyszłam witrażowego anioła, który docelowo trafi na kartkę. Póki co postuje sam haft bo przez mały remont papiery leżą schowane w pudle.


Ten anioł stanowi element z serii witrażowych haftów o tematyce religijnej. Będę chciała kilka z nich wyszyć. 

Nie pytajcie co to za wzory bo nie pamiętam. Pliki mam na laptopie, nad którym już postawiłam krzyżyk i rozglądam się za nowym. 


Ten rok był tak obfity we wrażenia, że sama nie odczułam jak zbliżamy się do finału edycji 2020 
Czy Kasia ogłosi kolejną nie wiem. Mam nadzieję, że tak. 
Mam jeszcze sporo schematów i pomysłów do zrealizowania. Sobie jedynie postawię próg posyłania ukończonych prac a nie takich nieobrobionych .

To tyle. Miało być krótko, chyba nie wyszło. 

Trzymajcie się zdrowo i do następnego 
♥️





9 komentarzy:

  1. Uwielbiam witraże, wiec haft bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca:) Bardzo lubię witraże , a Twój jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam witraże i ten haft ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny anioł wyhaftowany iście anielską ręką.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego remontu Aniu :) hafcik jest prześliczny, uwielbiam anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jestem zachwycona Twoim Aniołem!
    Wyglądałby pięknie również w szklanej ramce czy w formie zawieszki. Bardzo mi się podoba🌹 Co do zabawy, jeśli tylko będzie choć kilka osób chętnych to oczywiście będziemy kontynuować 😘🌹
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft. Zawsze lubię anioły i te haftowane też :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń