poniedziałek, 30 stycznia 2017

Jemioła u Uli czyli kartki BN 2017

Przed świętami udało mi się zrobić sporo kartek na BN jednak nie miałam wtedy czasu na nic więcej. Trzeba zacząć wcześniej, tak więc stało się - kartkuję z Wami, mam nadzieję, że cały rok ;) 

na początek z Ulą ;)

W styczniu Ula zażyczyła sobie jemiołę
Hafcik uroczy szybko się wyszyło ale karteczka skromna bo jakoś natchnienia nie miałam na wykańczanie i wykorzystałam gotowe passe-partout i kilka naklejek.




Na dziś tyle. Dziękuję Wam, że zaglądacie i komentujecie.


18 komentarzy:

  1. Dla mnie na skromną nie wygląda, haft bardzo fajnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki piękny hafcik wystarczy za całą ozdobę karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny hafcik....ja tez juz bym nic nie dodała. .sam w sobie jest bardzo uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kartki i mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafcik wylądował na karteczce! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest sliczna mysle ze nic dodac, nic ujac. Piekny hafcik jest jej glowna ozdoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka :) Wcale nie musi być nie wiadomo jak ozdobiona, bo w końcu haft sam w sobie zawsze się obroni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem niewiele potrzeba, żeby wyszła śliczna karteczka :) super! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik :-)))Złote elementy dodały elegancji kartce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. I więcej nie trzeba do niej dodawać. Jest dobrze, sam haft jest ozdobą 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft prześliczność, on tu najważniejszy. Całość uroczo świąteczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna:)
    poproszę o adresik do podaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, haft jest tak piękny, że nie można tej kartki nazwać skromną.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń