wtorek, 31 stycznia 2017

Kartkowe wyzwanie u Ani

Cieszę się że poprzednia kartka Wam odpowiada.

 Czasem męczy mnie już to rozkładanie, chowanie i przycinanie papierów. Więcej z tym zajęcia jak z samą kartką i uciekam się do prostoty, z haftem zawsze wypali :)

Postanowiłam dalej iść za ciosem i  przyłączyć się do robienia kartek przez cały rok z Anią. Tu jest już trochę więcej pracy bo kartek co miesiąc ma być minimum trzy na różne okazje. To mnie właśnie skusiło, żeby było coś na zapasie :]
 To już druga edycja zabawy i z tego co zdążyłam zauważyć cieszy się już dużym powodzeniem.

Na styczeń zadanie było ciekawe bo zmierzyłyśmy się z 




Kto chciał kombinował po linii pionowej/ poziomej lub ukośnej



Tutaj już moje kombinacje:

1. bożonarodzeniowa składa się roślina, napis, ramka

2. okolicznościowa to zestaw nitka, napis, kolo

3. na wielkanocnej znalazły się czerwony, zwierzę, ramka
ewentualnie roślina, nitka i czerwony

Mam nadzieję, że dobrze zinterpretowałam tabelkę i Ania zaliczy kartki.

Na dziś tyle.
Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i komentarz

16 komentarzy:

  1. Śliczne kartki! Okolicznościowa podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, kolejne śliczne karteczki!
    Masz rację, że hafcik na kartce zawsze się obroni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaczki eleganciki -rewelacyjne !!! Piękne hafty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię Aniu serdecznie w zabawie kartkowej. Cieszę się ogromnie , że doła=ączyłaś do naszej kartkującej ekipy.Mam nadzieję że spodoba Ci się zabawa i zostaniesz na dłużej. Ja się już u Ciebie zakotwiczyłam , bo wszystko co wyszywane uwielbiam. Więc i Twoje kartki z haftami mnie zauroczyły. Hafcik broni się sam i wiele dodatków nie potrzebuje.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają, urzekła mnie ta z kurczaczkami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki. Kurczaczki są boskie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne karteczki i kurczaczki mnie urzekly. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, bardzo proszę odezwij się do mnie na maila, bowiem ja nie znalazłam kontaktu od Ciebie, a chciałam ustalic szczegóły dotyczące wymianki podaruj serduszko. moj mail -katjad81@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, karteczki są prześliczne, a szczególnie zauroczyły mnie eleganckie kurczaczki w melonikach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń