poniedziałek, 30 stycznia 2017

podziękowania i SAL w ciemno#1 i #2

Zamilkłam tu na trochę..
 Okres świąteczno noworoczny spędziłam na słodkim nieróbstwie, a po świętach przymusowa przerwa od blogowania bo sprzęt zastrajkował i musiałam cierpliwie czekać na naprawę. Teraz kiedy już wszystko jest ok, mogę nadrabiać zaległości. 

Pozapisywałam się na wyzwania i zabawy przeróżne w tym roku np. na Sal w ciemno, jak na razie mieszczę się w terminach, zobaczymy co będzie dalej... 


Zanim jednak więcej o tym najpierw podziękuję Wam za wszystkie wirtualne  życzenia świąteczne jakie od Was otrzymałam, będę szczęśliwa jeśli spełni się choć połowa z nich,
oraz za kartkę od Ady

i od Agaty w ramach wymiany kartkowej u Uli

i pochwalę się, bo chyba jeszcze tego nie zrobiłam pocieszajką od Brodziszka:
mydełkiem zapachowym(cudowny aromat) i zakładkę z piratem,już w użyciu :)


***
Wracając do SALu,  za chwilę trzecia odsłona a ja jeszcze nie pokazałam pierwszej. Trzeba to szybko nadrobić. W listopadzie przyłączyłam się do comiesięcznego wyszywania w ciemno,  zorganizowanego przez Elę, która wysyła nam przygotowane przez siebie niewielkie wzory. Wystartowaliśmy w grudniu, z wzorami świątecznymi, ten z rodziną, który wyszyłam spodobał mi się bardzo. Jest mało wymagający a przy tym interesujący. 

Tu na kanwie Rustico 16, wyszywany Ariadną 

a tu już wykorzystany na kartce. Kartkę i tekturkę pociągnęłam klejem z brokatem ale coś słabo to na zdjęciach widać.



Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądają pozostałe grudniowe prace, tutaj podsumowanie.

W styczniu Ela podzieliła się wzorem z tulipanami, które u mnie na razie czekają na wykończenie i prezentują się tak:
Wyszyte na białej Aidzie 18 mieszanką kolorów DMC i Ariadny.
Więcej tulipanów obejrzycie tu.


Na razie tyle, dzięki, że dalej tu zaglądacie 


6 komentarzy:

  1. piękne hafty i śliczne kartki :) cieszę się że pocieszajka się spodobała :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka ze Świętą Rodzinką!
    I super hafcik tulipanków.
    No i miłe przesyłki do Ciebie dotarły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładną kartkę zrobiłaś. Moje tulipany jeszcze nie wyszyte.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne hafciki Ci wyszły,a kartka jest bardzo piękna:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń