wtorek, 15 listopada 2016

wymiana zakładkowa

Zaglądając na misiowy zakątek zauważyłam, że Lidia zrobiła już małe podsumowanie wymiany zakładkowej. To mi przypomniało, że nie pokazałam jeszcze swojej październikowej wymiany zakładkowej. Nadrabiamy:
 Zakładki miały być spersonalizowane z naszymi imionami.
Oto co zrobiła dla mnie Agnieszka



do uroczej zakładki dodała kartkę z pozdrowieniami. Raz jeszcze Agnieszko dziękuję :)


Moja praca dedykowana była dla Sarenki. Gafę strzeliłam z tą zakładką, długo byłam pewna że chodziło o inicjał. Na szczęście Lidia w porę mi powiedziała co jest nie tak i zdążyłam się poprawić. Mam nadzieję, że jej się spodobała.


Dziś to tyle. Dziękuję, że tu zaglądacie i zostawiacie miłe słowa.

12 komentarzy:

  1. Kto dużo czyta temu zakładek nigdy dość :) śliczne obydwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Zakładeczki są Cudowne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładki prześliczne sa :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu miałam stresa jak Ci pisałam :) , ale cieszę, że Ci się spodobała.
    Twoja zakładka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne zakladeczki, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie ładne, pieknie haftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, piękne zakładki. Fajnie wyszło: z jednej strony imię, a z drugiej inicjał.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń