niedziela, 12 sierpnia 2018

Urodzinowe wielkie Dziękuję!

Witam Was bardzo ciepło. 
Ten post powinien pojawić się dużo wcześniej.
Jednak dzień moich urodzin nie był dniem radosnym bo moje myśli krążyły wtedy wokół pewnej krakowskiej sali operacyjnej a później intensywnej terapii. 
Był to czas kiedy nie mogłabym pocieszyć się w pełni tym co dostałam od dziewczyn z okazji urodzin. 
Gdy mija widmo największych zagrożeń, a ja mam już wszystkie pakunki w komplecie i już rozpakowane i wyoglądane mogę przysiąść i pokazać co też dostałam.

Najpierw Całoroczna wymiana urodzinowa zorganizowana przez Magdę

i w jej ramach moja przesyłka dla Eli, która obchodziła swój jubileusz tuż przed moim.
Oto co dla niej przygotowałam:


Teraz już mogę się chwalić i dziękować 
Magdalenie B za karteczkę irisfolding i przydasie

 Eluni za cuda pergaminowe i przydasie


Gosi za kartkę w błękitach i papiery

Madzi za lekturę papiery i przeuroczego kociaka :)

 Asi za kartkę z shakerem, gazetkę profilo papiery i muliny

Eli za kartkę z haftem matematycznym mulinkami i masą scrapków

Basi za kartkę i liczne naklejki i przydasie


Wielką niespodziankę sprawiła mi również Ewa, która obdarowała mnie takimi cudeńkami.

nad albumikami nadal myślę jak zapełnić :)
bardzo ci Ewo dziękuję


Na dziś to juzż wszystko.
Do następnego postu kochani

14 komentarzy:

  1. Aniu cudne prezenty otrzymałaś. Mam nadzieję, że już wszystko co najgorsze jest za Tobą i teraz możesz być spokojna, czego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki , które mnie szczególnie zachwyciły . Każda inna, każda piękna i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu tylko samych jasnych dni.
    Piękne upominki otrzymałaś 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jeszcze raz wszystkiego wszystkiego najlepszego :):):)
    Przecudne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, jeszcze raz wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
    Mam nadzieję, że już wszystko idzie ku dobremu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, przyjmij ode mnie najserdeczniejsze życzenia. Niech nastąpią same dobre dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego pięknego:)
    świetne upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam się do życzeń urodzinowych - wszystkiego najlepszego!
    Wspaniałe prezenty!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, piękne prezenty otrzymałaś:) Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze życzenia :) same cudowności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze. Cudowności przyszły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń