czwartek, 29 listopada 2018

Choinka 2018 po raz trzeci

Skromnie bawię w tym roku w zabawie Kasi.
Rok temu roztaczałam wizję rozmaitych zawieszek na choinkę a skończyło się kilkoma haftami,
które z musu trafiają na kartki.
Tak będzie też i tym razem.

Na początku najfajniejsze: bałwan od Aliolki, którego zaczęłam na początku roku i w końcu zabrałam się za dokończenie.
Panna bałwanna ma super szaliczek (kojarzy mi się z HP) kucoty i pupila
a moje nie do końca równe supełki nadają jej trochę rozkojarzony wyraz twarzy :]
Aliolka design
kanwa 18 jasny beż


Mała śnieżynka od Veronique...
Veronique Enginger
kanwa biała 18
Ariadna

oraz kilka gwiazdek, które wyszyte na kanwie 14 trzema nitkami już wpasowały się na kartki.


i tyle.


Następny post to będą kartki BN
w ilościach hurtowych
już niedługo :)

Trzymajcie się ciepło.






9 komentarzy:

  1. Aniu, piękne maleństwa stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panna Bałwanna jest urocza!!! Pięknie ujęłaś haftowane gwiazdy w kartkę. Mam sporo takich małych haftów z zabawy u Raeszki i muszę też je wykorzystać do kartek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny początek Świątecznych przygotowań :) baławankowa lalunia wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, świątecznie u Ciebie! Cudne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, świetne hafciki, a bałwan najlepszy.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki Aniu :) Bardzo podoba mi się oprawa śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny jest ten Twój bałwanek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bałwankowa panna bardzo fajna, ale mnie zachwyciły kartki z gwiazdkami. Uwielbiam ten motyw świąt chyba najbardziej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne hafty! Kartki z nimi zachwycające !!!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń