wtorek, 12 lutego 2019

Kolorowa koperta - żółty

W tym roku zdecydowałam się na ograniczanie wymianek z blogowymi koleżankami.
Jednak zrobiłam mały wyjątek. Skusiła mnie oczywiście Czarna Dama pomysłem na kolorową kopertę i dość luźnymi zasadami co do zawartości przesyłek.
Lidia wymyśliła że bd sobie przesyłać paczuszki w dominującym jednym kolorze i w styczniu padło na żółty na który z chęcią przystałam.


Moim zadaniem było przygotować żółtą kopertę dla Pawanny

W kopercie znalazła się taka pogodna kartka z pozdrowieniami. 


dodałam jeszcze żółciutki notes, papiery do scrapbookingu , świeczki i słodkości


oraz oczywiście przydasie (filc, pianka, cekiny,wstążki, tasiemki i tiul)


Do mnie dotarła przesyłka od Bożenkiz cudną decu szkatułką


filcową kosmetyczką,

zakładką,

notesikiem

i kartką oraz słodkością i licznymi przydasiami.

Bożenka się bardzo dla mnie napracowała. Dziękuję ❤

W kolejnym,lutowym etapie bd dominował kolor czerwony.Zapisy tutaj
 Ja niestety z braku czasu muszę zrezygnować ale Was zapraszam do zabawy, fajna sprawa :)
**
Witam w moich skromnych postach Edi i Marco. Miło mi, że zdecydowaliście się tu wracać ;)

Dziękuję Wam za ciepłe słowa pod gwiazdkową kartką. Nie zamierzam się tak łatwo poddawać formom więc kolejne kartki niebawem.

Do następnego posta kochani
❤ 



9 komentarzy:

  1. Cieszę się Aniu że jesteś z wymianki zadowolona i jak jeszcze kiedyś dasz sie skusić to ja gorąco zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne przydasie , fajna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana wymianka, zwłaszcza że dominował żółty, a żółty to kolor słońca, bezmiernej radości i uśmiechu. Cudnie! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, piękna, słoneczna wymianka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, dostałaś równie piękny prezent jak ja od Ciebie:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń