poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Zaległości

Chyba wiecie jak to jest, gdy przeglądacie stare zdjęcia i znajdujecie prace, których już nie macie. Takie, które były zrobione i wręczone w ostatniej chwili i na szybko została zrobiona fotka lub dwie. 
Nie macie? 
Ja sobie właśnie przypominam i odgrzebuje przymuszona przez technikę bo karta w telefonie więcej nie pomieści. 
Wszystkie zaległe a niepokazywane dotąd zebrałam w tym poście.

Zapraszam do oglądania.
Na początek dwa jubileusze stycznia tego roku.





Kolejne to zaległe z 2017 chyba.
Urodzinowo imieninowe, gdzie róże to wzory z Salu organizowanego przez Elę



Misie Fizzy Moon z Salu u Jacewiczówki



A kociak od Margaret Sherry załączony do życzeń w lutym 2017 roku.


Niedawno widziałam tą kartkę i z zadowoleniem stwierdzam, że trzyma się dobrze. Jedynie balonik całkiem zblakł od światła.

Jak widzicie nie było tego tak dużo, tylko ten 2017 trochę pechowy..

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze.
Do następnego kochani 

10 komentarzy:

  1. Piękne kartki zrobiłaś. Dobrze, że znalazłaś ich zdjęcia i się z nami nimi podzieliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaległe czy nie, ale przeurocze prace Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zaległości. Ja mam , ale zaległości w haftowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Się nazbierało! I wszystko super, trzeba było pokazać szerszemu gronu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, super kartki, dobrze, że je pokazałaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są przepiękne Aniu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu śliczne hafcikowe karteczki!
    Ta z misiakową rodziną strasznie mi się podoba ,hafcik cudny :)))
    Pozdrawiam słonecznie :)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, Aniu!
    A misiaczki są przesłodkie :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń