wtorek, 31 marca 2020

post czytelniczy - marzec


Koniec miesiąca to czas podsumowań czytelniczych, jeśli się jakiekolwiek miało. 
Mnie udało się przeczytać trzy książki.
Łatwo nie było, bo myśli błądziły wokół tego co się dzieje i dużo troski co będzie. 
Chyba już się oswoiłam z tym uczuciem bo wróciło skupienie na książce.

Ale książkom też muszę oddać swoje.
W marcu starałam się dobierać książki pod litery WDK zadane przez Lidzię.


Z tego zbioru dwie mnie mocno wciągnęły:

Dracula, historie Hrabiego wampira znają wszyscy z filmów, zadomowił się w popkulturze na dobre. W końcu przeczytałam, nie żałuję.
Profesor Van Helsing wygląda jak staruszek a nie jak Hugh Jackman ;)

Dziewczyna z gór to opowieść psychologiczna o manipulacji i o porwanej dziewczynce. To ona prowadzi narrację cały czas. Chociaż dosyć szybko podejrzewamy motyw porywacza to i tak historia wciąga.

Zły chłopiec trochę mnie rozczarował. 
Taka tam rozmowa dwojga znajomych przy kawie, treści ciekawych mało, czcionka duża, tekstu w kolumnach mało. Chociaż zdjęcia można pooglądać. Na biografię pana Lindy czekam bo to interesujący człowiek. 

Zły chłopiec wpasował mi się także w wyzwanie na LC.

Dziś tyle, 
Jak zdążę to zajrzę jeszcze z jakimś droniazgiem na Choinkę2020 bo nie mam nic na razie..

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

6 komentarzy:

  1. Też czytałam Dziewczynę z gór. I tu nie chodzi o zgadnięcie motywu, ale o cały aspekt psychologiczny. Dlatego tak wciąga ta lektura :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych trzech tylko Drakulę czytałam ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję , fajnie Ci się udało dopasować literki. Pewnie będę znowu gdzieś na tyłach wyników, ale co tam najważniejsze że czytam co lubię, choć nie ukrywam , że staram się wybierać tak żeby choć jedna literka była :-)
    Z Twoich nie czytałam ani jednej choć recenzja Dziewczyny z gór mnie zaciekawiła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja notorycznie zamykam stawkę bo raz że czytam tylko kilka miesięcznie a dwa ja wybieram z mojej listy do przeczytania więc rzadko trafi się literkowy komplet. Ważne, że chęć na czytanie jest i stosik powoli maleje :)

      Usuń
  4. Fajnie dobrałaś ksiązki Aniu też przeczytałam Dziewczynę z gór, wciągnęła na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne książki :-) Żadnej nie czytałam, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń