wtorek, 3 listopada 2020

Post czytelniczy październik


 Witajcie
Dziś jak zwykle na początku miesiąca podsumowuje czytelniczo ten poprzedni. 

Na wyzwanie u Lidzi w październiku punktowane są litery
ENJ
Punktów będę miała mało bo książek niewiele i tradionych liter jeszcze mniej. 


E -
N -
J - 

Trup na plaży Jadowskiej to komedia obyczajowa z sarkastycznymi komentarzami głównej bohaterki połączonej  z wątkiem kryminalnym. Relacje rodzinne + wątek przemocy domowej sprawiały, że wciągnęłam się w historię i jestem ciekawa dalszego ciągu.

E - Evzen Bocek
N - 
J - 
Przeczytałam kolejne części Arystokratki, czyli perypetie rodziny hrabiowskiej i pracowników na Czeskim zamku. Zgodze sie z Wami, że trzecia część troche słabsza ale mimo to rozrywka została zapewniona. 


E - Evzen Bocek
N -
J - 

To tyle. Niedokończona Cherezińska leży, może doczytam ją w listopadzie. Z literami pewnie znowu będzie licho.
No cóż..

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze. Dajcie o siebie. 


5 komentarzy:

  1. Widzę same sobie znane tytuły :) Bardzo lubię Arystokratkę - bawiła mnie całkiem całkiem. Jadowską czytało się ciekawie, jednak fanką jej prozy nie zostałam.
    Udanego listopada. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to móc znaleźc chwilę na przyjemnośc jaką jest czytanie, Tobie się to Aniu udało, więc super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu nie martw sie i tak masz więcej niż ja, a w sumie to chodzi o to żeby czytanie sprawiało nam przyjemność i tak ma być , a literki to tak przy okazji:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... nie znam tych tytułów. Ale z przyjemnością po nie sięgnę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuły fajnie brzmiące zachęcające do czytania i to najważniejsze, by czytać coś sobie dla relaksu i przyjemności :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń