piątek, 6 stycznia 2023

Małe podsumowanie 2022

 Bo też niewiele się robótkowo działo w minionym roku.

Po pierwsze

W zabawie Choinka2022 u Kasi ukończyłam 7 etapów




Po drugie

W trwającej jeszcze zabawie Pascha 2022-2023 na zakończone do tej pory 8 etapów ja opublikowałam 3


A po trzecie, powstało jeszcze dosłownie kilka innych prac na różne okoliczności.


A moje prywatne bingowanie z własną planszą przebiegło tak, że nie zakreśliłam ani jednej linii. No cóż. Tym razem nie wyszło :) 

Większe podsumowanie zabawy zamieściłam na swoim instagramie @krzyzyk_i_kreska gdzie łatwiej mi na bierząco aktualizować postępy swoje i innych.

*
W tym roku również planuję bawić się i wyszywać do Choinki2023 u Kasi 



oraz kolejnej planszy z hafciarskiebingo2023


Zatem dziękuję Wam za nieustanną obecność tutaj na blogu 
i życzę pomyślości w Nowym Roku
oraz powodzenia w rękodzielniczych planach 




4 komentarze:

  1. Między innymi dlatego nie robię postanowień i podsumowań. W tej sytuacji robię co mi przyjdzie do głowy nie zastanawiając się czy to się mieści w postanowieniach, a podsumowania nie mówią mi - znowu niewiele zrealizowałam. Tobie życzę wytrwałości, ale nie martw się gdy się coś nie uda, przecież nie ma przymusu 😊
    Wszystkie prace, które pokazałaś są pięknie, wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak czasem bywa , ważne że nie spoczęłaś na laurach tylko coś tam się jednak u Ciebie działo. Dlatego między innym nie robię żadnych planów a jak zapisuje się do jakiejś zabawy to staram się z niej wywiązać.
    Rób to co lubisz i to na co masz w danej chwili ochotę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie, Aniu. Moją uwagę zwrócił ten świetny kogut i oczywiście kartka, która trafiła do mnie.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie powstało jeszcze mniej prac chyba, ale że to ma być przyjemność, to się nie przejmuję wynikami :) Piękne prace u Ciebie powstały i to się liczy! Buziaki

    OdpowiedzUsuń