niedziela, 30 kwietnia 2023

Pascha 2022-2023

 Witajcie,  

nie wiem jak ja to zrobiłam, że omyłkowo podsumowanie tej zabawy zrobiłam o miesiąc za wcześnie.


Nie miałam w planach pomimo Wielkiej Nocy w kwietniu prac o takiej tematyce robić. Należało natomiast odpowiednio ten rok zabawy podsumować i  zakończyć.

Ostatnio w ręce mi wszedł haft który kiedyś przypaliłam żelazkiem. Żal było wyrzucić tyle pracy  bo przypalona została głównie kanwa. Do ratowania go też wtedy nie miałam głowy.

Poniżej zdjęcie z przypaleniem.


Na dniach siadłam, pomyślałam, powymierzałam i chyba wybrnęłam.

Zbędny materiał odcięłam, zostawiając niezbędne, ale naprawdę niezbędne, minimum.

 

Brakuje jeszcze napisu i drobnych perełek ale to już sama kosmetyka została.




Teraz kolaż podsumowujący zabawę.




Bardzo Wam Kasiu i Małgosiu dziękuję za organizację i prowadzenie. Nie było mnie za dużo w tej zabawie ale od czasu do czasu motywowałam się i dorzuciłam coś od siebie.

Jeśli planujecie kolejną edycję na pewno będę się starała i wtym roku zaznaczyć swoją obecność lecz już dawno porzuciłam ambicję wywiązania się ze wszystkich etapów.

***
Dziękuję wszystkim zaglądającym i komentującym, bardzo mi miło czytać co myślicie o moich pracach
🧡

1 komentarz:

  1. Świetnie wybrnęłaś z niefartu, jakim było przypalenie tej kanwy. Wiem, jaki to ból, gdy wydaje się, że tyle godzin naszej pracy wydaje się być zmarnowane. Też bym ratowała, jak tylko się da ;-)
    W sumie powstało sporo fajnych kartek do wysłania. Warto szykować je niespiesznie, sukcesywnie w ciągu całego roku, by z nimi zdążyć na czas :-)

    OdpowiedzUsuń