poniedziałek, 29 maja 2023

Choinka 2023.05

 Witajcie

Jakoś tak ostatnio mam, że robię się sentymentalna. Nawet w wyszywanych pracach się to uwidacznia. Mam sporo nowych wzorów a wracam do tych, które już wyszyłam. Nie walczę póki co, poddaje się chwilowym kaprysom. 

Taka faza chyba, liczę że zaraz minie.

Dowodem na to jest poniższy aniołek



Już kiedyś go wyszyłam, anielskie motywy nie są w mojej topce a niedawno znów po niego sięgnęłam by przy nieskomplikowanym monochromatycznym wzorze snuć plany nad innymi projektami.

dane techniczne
kanwa lniana 18ct
mulina Ariadna dwie nitki
średnica sklejki 9cm





Jak widać wyszłam z wprawy klejenia sznurka i mała wpadka się wydarzyła.





zawieszka z aniołem trafia oczywiście na majowe podsumowanie Choinki u Kasi



10 komentarzy:

  1. Urocza zawieszka, taka subtelna i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, a zawieszka i tak wygląda bardzo skromnie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wiekiem robimy się sentymentalni i może się to przejawiać min. w powrocie do starych wzorków. Ja nie lubię ich powtarzać ale są takie do których wracam. Bardzo podobają mi się monochromy ale przez to, że są dla mnie monotonne też nie są na mojej liście chętnie wyszywanych a Twoja zawieszka pięknie się prezentuje z tym aniołkiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten Aniołek, lubię hafty monochromatyczne, choć podziwiam za wyszywanie na kolorowej kanwie. No cóż czasem się zdarzy mała wpadka , ale to w końcu rękodzieło i nie musi być idealnie. Ja też często wracam do sprawdzonych wzorów i wg. mnie wcale to nie oznaka sentymentalizmu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalną barwa tkaniny ładnie się komponuje z bielą nici.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bądź sobą :-) Fajnie jest wracać do tego co znamy! Przepiękny medalion :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe jest piękne :) Cudny haft.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny aniołek Aniu !
    Zupełnie się nie dziwię,że wracasz do ulubionych wzorów
    chyba każda z nas tak ma. A Twoja zawieszka , jak zwykle przepiękna.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co klasyka, to klasyka. Wyszło pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń