środa, 11 lipca 2018

Stokrotki i piwonie

a w zasadzie to stokrotki i piwonia.

Ukwiecił mi się post za sprawą wymiany kartkowej Lidzi, etap czerwcowy moi mili. 
Dziewczyny szaleją pewnie z kolorami na etap lipcowy, który ja zaaferowana wekowaniem porzeczek przegapiłam :|

Pozostało mi pochwalić się jakie urocze stokrotki przygotowała dla mnie Justynka bo to właśnie stokrotki sobie zażyczyłam na kartce :) 
Najbardziej lubię te polne tak bardzo kojarzące mi się z latem i koniecznie w takiej oprawie musiała za pozować kartka do zdjęć!



Za to ja miałam przyjemność przygotować dla Ewy która prowadzi bloga biblioteka haftu kartkę z jej ulubionymi piwoniami. Przyznam, że było to wyzwanie bo znaleźć odpowiednio mały i ładny wzór nie było łatwo.
W końcu po wielu dniach przeglądania pinteresta zdecydowałam się na tego malucha. 


Wyszywałam pod małą presją bo Ewa również wyszywa i to same cuda, z resztą same to wiecie.  Mam kilka kartek od niej które podziwiam za wykonanie więc nie chciałam wypaść gorzej :]



Dziś to tyle.
Uciekam do owoców póki są.

Dzięki, za odwiedziny i komentarze.



13 komentarzy:

  1. Prześliczną piwonię znalazłaś i powstała elegancka kartka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczną kartkę zrobiłaś Ewie :) obie pięknie haftujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te kartki ale ta Twoja to mistrzostwo. Ten hafcik jest przepiękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, piękne ukwiecone kartki. Wymianka u Lidzi jest super.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki przygotowałyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nie ma szans żebyś wypadła gorzej :) Przepiękną karteczkę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna piwonia, w bardzo ładnej oprawie.

    OdpowiedzUsuń