poniedziałek, 16 lipca 2018

Summer cupcake

Witajcie
Coś tak nijako u mnie dziś za oknem..buro i pada aura jesienna bardziej niż wakacyjna
dlatego przywołam odrobinę lata tu za sprawą małego haftu w którym się zabujałam :]
Niby maluch a jak w głowie zawrócił..


Bo cóż, że na "tapecie" inne sprawy. Jak tylko zobaczyłam ten wzór to od razu zaświeciła mi się lampka must stitch o! i nic człowiek nie poradzi. Co prawda prześpi się z tematem, stara sobie przetłumaczyć no ale kiedy? (po nocach) no ale jak? (no normalnie)

W końcu mu uległam :)



Przecież i tak miałam pewne urodzinowe hafty poczynić :)

Powiem Wam, że bardzo sprawnie mi szedł ten hafcik.
Pomimo drobnej kanwy(18) sporej ilości backstitchy załamujących się w połowie/ pośrodku krzyżyków, kilku french knotów(ugh) i mojego nie najszybszego tempa wyszywania uporałam się w weekend.



Potem to już tylko wykańczanie na kartce, które sobie już odpuściłam bo tyle się dzieje na tej babeczce. 

Kartkę zapakowałam z kilkoma drobiazgami i wysłałam do Magdaleny B na kartkową wymianę urodzinową. 




Ciekawa jestem czy też tak macie, coś zobaczycie i nie ma zmiłuj rzucacie wszystko :D


Dziękuję za odwiedziny i komentarze 
i do następnego postu kochani.


16 komentarzy:

  1. Też tak czasem mam, że jak jest coś co mnie zauroczy i nie ma bata
    Karteczka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie ;)
    Babeczka ma prześliczne kolorki, kartka wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczka jest prześliczna:) u mnie od kilku dni też jesień za oknem

    OdpowiedzUsuń
  4. ślinka aż leci taka apetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że wzór Cię "opętał" ;))) Haft jest uroczy!
    Mnie też tak chwyta ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka! Nie dziwię się, że musiałaś wyhaftować tą babeczkę - piękny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest!
    Aniu, możesz się ze mną skontaktować na maila? Nie widzę nigdzie tutaj maila do Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, nie dziwię się, że poddałaś się urokowi, bo hafcik piękny. Powstała bardzo smakowita kartka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik i karteczka z nim przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest cudowna, a w rzeczywistości jeszcze piękniejsza! dziękuje pięknie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Babeczka niezwykle urocza, nie dziwię się, że jej uległaś. Też miałam takie hafty, że muszę, już zaraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska karteczka, kolorystyka moja ukochana. Cudownie tworzysz. <3

    OdpowiedzUsuń