piątek, 31 grudnia 2021

Choinka 2021.12 oraz podsumowanie zabawy

 Witam się z Wami ostatnim postem w tym roku i jest to oczywiście ostatni etap zabawy Choinka 2021.

Szczerze mówiąc, bałam się, że nie zdąrze z tym postem bo od świąt mocno się oszczędzałam ze względu na silny stan zapalny kręgosłupa. Dalej nie jest dobrze ale pomalutku udało mi się skończyć ostatnią z ekipy myszkę na zawieszke.




Mysia ze względu na poprzedniczki też wykończona jest na czerwono. Może najmniej pasuje ale chciałam, żeby tworzyły spójny komplet.

*

Siedzę sobie właśnie z zimnym kompresem bo dziabęłam się porządnie w palec. W związku z tym publikuje co jest bo nie ma szans, że dziś tą zawieszkę skleje.

Jeśli jutro sytuacja się unormuje i dam radę, to będzie update i podsumowanie zabawy.

*

Pomyślności na Nowy Rok Wam życzę

i żadnych szaleństw z nożami ;) 

*

Ok. Nie mogłam wytrzymać i w Nowy Rok z opatrunkiem na palcu sklejałam myche. Z samozadowolenia nawet mini sesja zdj. się udała :)

Przedstawiam Wam Mysie w cytrusach:








I oczywiście tegoroczne gryzonie w komplecie




I wszystkie ozdoby choinkowe edycji Choinka 2021


Oraz wszystkie tegoroczne prace z zabawy

Podsumowując Choinkę 2021 ukończyłam 9 etapów na 12. Słabiej w stosunku do poprzedniego roku, gdzie miałam komplet.


KASIU 

jak widzisz Twoja zabawa sprawia mi nieustanną frajdę i widzę postęp w pracach z kazdym kolejnym rokiem.

Dziękuję Ci, za ogrom pracy, który wkladasz w tą zabawę, żebyśmy mogły wspólnie się cieszyć i mobilizować do pokonywania kolejnych blokad twórczych.

Dziękuję :*

W tym roku wymyśliłam sobie, żeby się lepiej mobilizować  (bo oczywiście bawię sie dalej) stworzyłam swoją planszę bingo.


Więcej opiszę ją w kolejnym poście.



Dziekuję Wam za odwiedziny i komentarze


5 komentarzy:

  1. Aniu, słodka i urocza ta mysia.
    Szczęśliwego Nowego Roku! I niech noże Cię nie atakują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysia do schrupania jej koleżanki oczywiście też!
    Prześliczne zawieszki powstały, Twoja galeria choinkowa wygląda uroczo:)
    Dobrego Nowego Roku życzę i uważaj na siebie:)
    Pozdrawiam Aniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszka przecudna, takie to ja uwielbiam!
    Zdrowia dużo na ten nowy rok i pogody ducha, wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gryzonie podbiły moje serce, ale wszystkie przygotowane w zabawie prace są prześliczne. Bardzo, ale to bardzo zaciekawiła mnie plansza bingo...
    Wszystkiego najpiękniejszego w nowym roku :-)
    Mam nadzieję, że palec już zagojony!

    OdpowiedzUsuń