niedziela, 2 stycznia 2022

Moje Hafciarskie Bingo

W zeszłym roku podobała mi się jakość wykonanych prac jednak znów zawiodłam siebie jeśli idzie o ilość. Najgorsze jest, gdy zdarzy się nieprzewidziane i rozwala jakiekolwiek planowanie.

 Tak więc jak w tytule postu postanowiłam stworzyć coś co będzie mnie motywowało i mobilizowało do względnie regularnego wyszywania. 

Jeśli kogoś zainteresowała poniższa plansza, śmiało może brać i czerpać dla siebie mobilizacje :) Będzie mi bardzo miło.

Jak widać po polach skupiam się na haftowaniu motywów świątecznych dlatego bardzo często będzie mi towarzyszyć przy kolejnej edycji Choinki 2022.


Jakie sobie narzucam zasady? 
Głównie tylko jedna: muszą to być ukończone prace (kartki, ozdoby choinkowe lub oprawione obrazki).  

A wyszyte mają być elementy z bingo.
Czyli 'pierwszą gwiazdką' może być rozgwieżdżone niebo na wyszytym obrazie lub gwiazda nad szopką.
Pole 'na choince' można interpretować jako wyszytą samą choinkę ozdobioną bądź elementy, które sami zawieszamy.
Pole 'na ludowo' planuję wykorzystać wzory od Ani Bąk "Dziewczyny Boryny" ale może być także coś związanego z folklorem lub wsią. Itp.
Wyjątkiem są dwa pola na płasko i ozdoba 3D tutaj panuje dowolna tematyka. Chodzi o kształt pracy.  
Na płasko może być kartka z wyszytym elementem, zawieszka na plastikowej kanwie lub obrazek. 
W 3D chcę zrobić coś co będzie wymagało odemnie troche szycia czyli biscornu, okrągla bombka lub inna przestrzenna zawieszka.

Czas na wykonanie jest dowolny. Mogę zrobić coś co miesiąc lub co kilka. Regularności i sztywnych terminów  nie przewiduję. W tym się totalnie nie sprawdzam.

Haft może być dowolny płaski lub krzyżyki. Chcę zrobić coś na choinkę płaskim bo taki był plan na 2021.

I to chyba tyle z większych postanowień. 
Gdyby zebrało się kilka osób chętnych  w komentarzach pomyślę o jakimś  losowaniu upominku dla tych, którzy wykonają jedną linię Bingo.

Także igły w dłoń i działamy :)
Życzę sobie za rok wykonanych i zakreślonych wszystkicj pól.

Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe komentarze pod ostatnim podsumowaniem zabawy Choinka 2021.


6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem co z tego wyniknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, trzymam kciuki za realizację tego postanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły, powodzenia w realizacji planów, żeby igiełka szybko pracowała :) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za realizację postanowień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ciekawością będę zaglądać jak Ci idzie zabawa :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń