poniedziałek, 21 lutego 2022

Choinka 2022 inauguracja

 Tak się złożyło, że zabawę rozpoczynam w lutym. Podejrzewałam że  tegoroczne wyszywanie będzie wybiórcze.

Na sam początek skromna kartka bo tych nigdy dość. 


Powierzchnia haftu ok 30x40xxx
na kanwie Rustico 18ct
muliną Ariadna w dwie nitki


Z misiem, który akurat przypasował mi do jednego z pól mojej planszy hafciarskiego BINGO 2022.

Póki co nie podpinam jeszcze tego posta pod żabke, mam nadzieje stworzyc w tym miesiacu jeszcze jedną blizniaczo podobną do tej kartkę. 


Dziekuję tej garstce,  która jeszcze czasem tu zajrzy 




8 komentarzy:

  1. Jaki fajny misiaczek wylądował na kartce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka ze słodkim hafcikiem. Bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest śliczna a misiaczek to sama słodycz!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za haftowanie na tak drobnej kanwie . U mnie już nie te oczy. Max na 16Ct widzę, na 18 ct jeszcze nie wyszywałam. Kartka zawsze się przyda i fajnie że mogłaś odhaczyć jedno pole w BINGO.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki zabawny ten hafcik i urocza kartka powstała. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy misiu i bardzo ładna kartka.
    Pozdrawiam, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kartki to ja lubię :) Super misiaczek.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny misiu Ci wyszedł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń