poniedziałek, 11 lipca 2016

karteczka dla Małgosi

Informację nt. akcji Wyślij urodzinową kartkę dla Małgosi przeczytałam u Karoliny na blogu bawełniane niteczki, która też coś dla niej przygotowała . Czasu miałam niewiele ale się uparłam i się udało, zdążyłam. Yeah! dałam radę!







Ta kartka powstała w ekspresowym tempie:
chwilę pomyślunku jak ma wyglądać, następnie sówka wyszywana w czwartkowy wieczór,
 w nocy naszykowałam wszelkie potrzebne elementy i wykańczanie w piątek rano.
Wszystko po to, żeby jeszcze tego samego dnia mogła już wędrować do adresatki na urodziny.




Mam nadzieję, że poczta stanęła na wysokości zadania i dziś kartka dotarła...

16 komentarzy:

  1. Piękną kartkę zrobiłaś :) A sówka cuuudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka, Małgosia będzie zadowolona:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! przecudna sóweczka - Pozdrawiam cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna sówka.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka i uroczy hafcik !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, sówka uroczo się prezentuje!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy hafcik na pięknej karteczce. Także mam nadzieję, że PP nie nawaliła. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna sówka na karteczce, a karteczka no co tu dużo mówić przepiękna. Myślę że obdarowana jest bardzo zadowolona. :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sówki, a ta jest szczególnie urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna karteczka. Podziwiam tempo jej wykonania:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń