niedziela, 10 lipca 2016

Wymiana zakładkowa u Czarnej Damy

W czerwcu tematem zakładkowym była magia/fantazja.
 Początkowo byłam bardzo uradowana, miałam tyle pomysłów...
niestety z czasem połapałam się, że nie zdążę zrobić tego co chciałam. 








Wyszło skromnie. Zakładka jest dwustronna z tym samym wzorem.
To co udało mi się zrobić wysłałam do Eli


Ja natomiast dostałam zakładkę od Agaty Fleszar. Przyznam, że jestem zaintrygowana.  Z magicznymi symbolami, aż mam ochotę zagłębić się w tematykę i sobie powróżyć :)



Bardzo Ci Agato dziękuję.



Wam dziękuję za odwiedziny i za tak duże zainteresowanie Candy
:)

10 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące zakładki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja nie wiem czy te symbole coś znaczą, czy sa wymyślone, ale próbować zawsze można, a mozecoś fajnego Ci sie wywrózy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ile mi google podpowiedział to sigil jako dziedzina magii istnieje pozostaje tylko ją zgłębić i będę wróżyć :D
      Bardzo Ci dziękuję za taką zakładkę :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe te zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Obie zakładeczki są wspaniałe - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Może i czasu Ci zabrakło, ale i tak fajna zakładeczka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygujący temat, ale zakładki wyszły bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń