piątek, 1 lipca 2016

Moje pierwsze Candy

UWAGA

Zapraszam na podwójne urodzinowe Candy


Niedługo będą moje urodziny (29 lipca) a blog będzie miał pół roku, z tej okazji postanowiłam podzielić się tym co mam.

Wiem, że candy wygrywa zwykle jedna osoba,
jednak ja, żeby było fajniej, rozlosuję dwa zestawy.
Jeden dla osoby wyszywającej i jeden dla scrapującej :)
Jest tylko jeden warunek:
otóż musicie się określić w komentarzu jaki zestaw chcecie, czyli jedna osoba może zgłosić się tylko do jednego z dwóch zestawów.
A żeby był fun i rozdawajka miała sens niech będzie chociaż po 5 osób przy każdym zestawie.

Mogę na Was liczyć? :)



I zestaw dla hafciarki to:


Zestaw do wyszycia sówki Sweet RTO, kanwa Aida Rustico 18, kilka mulin DMC +coś extra ode mnie.



II zestaw dla scrapujących:



 zestawy papierów UHK Spring in Awonlea i Galeria Papieru Najlepsze Życzenia , scrapki tekturkowe i papierowe, serwetki papierowe  +też coś extra ode mnie




Zasady wzięcia udziału jak wszędzie:


  •  osoby aktywnie blogujące (nie ma znaczenia jak często publikujecie)

  •  dodajcie do swoich gadżetów podlinkowany banerek 





  •  obserwujcie ten blog chociaż na czas trwania Candy, jednak miło mi będzie jak pozostaniecie na dłużej



Candy trwa do 31 lipca do północy. 1-2 sierpnia wylosuję dwie osoby i ogłoszę wyniki.
Rezerwuję sobie jeszcze ok dwa tygodnie, żeby przygotować coś od siebie i wysyłam.

Jest to moje pierwsze candy więc jakbym o czymś zapomniała
 to poprawcie mnie w komentarzach.

:)

56 komentarzy:

  1. Obok takich cukierasow nie mozna przejsc obojetnie. pisze sie oczywiscie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam napisac ze zapisuje sie na zestawik skrapujacy.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super!
    To ty jesteś tak samo jak ja lipcowa:P

    Chętnie przygarnę zestaw hafciarski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Nie wiem kiedy masz Urodziny, Ale już dzisiaj składam Ci Najlepsze Życzenia,a jeżeli mogę to zapisuję się na zestaw skrapujący - Pozdrawiam Cię gorąco i miłego Weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale ja wyszywam :)czyli...
    wszystkiego dobrego i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu...czyli jesteś tak jak ja...lipcowa dziewczyna?:)
    Oczywiście z przyjemnością wezmę udział, w Twojej zabawie :)
    Jako,że nie mogę się rozdwoić (bo i upominki piękne)...to stanę grzecznie przy zestawie dla hafciarki :)
    Słoneczne pozdrowienia :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana to już na te Twoje przyszłe urodziny wszystkiego najlepszego Ci życze i z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy. Oba zestawy są super, ale skoro trzeba się określić, to ja poproszę zestaw scrapowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na podwójne urodziny, śpiewam : 200lat, 200 lat :-) Wszystkiego Najlepszego ! Przyłączam się do zabawy . Jeżeli trzeba się określić, do wybieram zestaw skrapeczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się chętnie zapisuje na zestaw dla hafciarki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie najlepszego!!!:) Ja z przyjemnością zapisuję się do zabawy:) i wybieram zestaw scrapków:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia. Biorę udział, bo jestem zainteresowana II zestawem, tym dla scrapujących. Info o candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam moją imienniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi dziękuję co niektórym za życzenia z celebrą czekamy do 29 lipca :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również zapisuję się do zabawy i składam Ci już teraz najlepsze życzenia urodzinowe - wielu twórczych inspiracji i mnóstwa czasu na ich realizację! Twój banerek już u mnie jest - cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. i zapomniała dodać, że zapisuję się na zestaw hafciarski! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pinkolę, gratuluje nadchodzących urodzin, na drugi zestaw się zapisuję i staje w ogonku, a banerek zabieram na swój Robótkowy Zakamarek

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie przyłączę się zabawy.
    banerek na
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek już u mnie. W przypadku szczęścia poproszę zestaw hafciarski:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu miło Cię poznać. :) Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy i zostanę na dłużej. Pomimo, że jestem osobą w większości haftującą skuszę się na zestaw nr 2. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie się zapiszę i mimo, że haftuje to wolałabym zestaw dla scrapujących bo nic nie mam, a ostatnio dużo kartek tworzę więc pewnie się przyda :) pozdrawiam ciepło i idę wieszać banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo jaka fajna zabawa. Ja do kolejki po sówkę ;) z zestawem do haftu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością zapisuję sie na zestaw hafciarski !

    OdpowiedzUsuń
  23. Też się chętnie zapiszę do kolejki po zestaw dla hafciarki:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja również ustawiam się w kolejce :) Dla mnie zestaw 2 :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyłączam się do zabawy. Ustawiam się w kolejce po zestaw hafciarski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Kusisz tymi scrapowymi słodkościami - dołączam do zabawy bo mam na nie chrapkę, składam urodzinowe życzenia i zapraszam do siebie :) dotkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze obie nagrody są super i obie chętnie bym przygarnęła ...

    ...................................................... Dalej myślę, na który się zdecydować ................................................................

    Hmm, to może ... ech ... poproszę zestaw hafciarki. Sówka z babeczką wygrała :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Oba zestawy są bogate i mam teraz wielki problem, ale jednak ustawiam się po zestaw nr 2 dla scrapujących.

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja chętnie dołączę do zabawy, poproszę zestaw 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę oczywiście kolejnych!
    z przyjemnością zapisuję się na Candy - zestaw II - dla scrapujących.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję rocznicy :) Oczywiście z wielką chęcią zapiszę się do zabawy i ustawiam się po zestaw nr 1 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzenia urodzinowe składam już dzisiaj: niech nie zabraknie Ci inspiracji i natchnienia do pracy, zdrowie i uśmiech towarzyszą Ci każdego dnia, a na swojej drodze spotykaj tylko dobrych ludzi.

    Chętnie staję w kolejce do zestawy hafciarskiego.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja spróbuję szczęścia w losowaniu zestawu scrapkowego :)Życzę wielu owocnych lat blogowania :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę Ci, by Twoja pasja unosiła Cie na swoich skrzydłach. Dla mnie lipiec to również bardzo szczególny czas i z miłą chęcią dołączę do zabawy z zestawu scrapkowego. Banerek już zamieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę wielu kolejnych rocznic w blogosferze i wspaniałych urodzin :)
    Ustawiam się w kolejce po 1 :) chociaż na 2 też mam chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Aniu. Ja też lipcowa :) Będę świętować dwa dni po Tobie. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy i w razie szczęścia poproszę zestaw hafciarski :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super nagrody przygotowałaś na to świętowanie. To i ja stanę w kolejce po zestaw dla scraperek. Fajnie widzieć, jak Twój blog się rozwija i ani się obejrzysz - stuknie Ci roczek! Serdecznie gratuluję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę Ci wszystkiego dobrego i na jedne i na drugie urodziny:) bardzo chciałabym spróbować coś stworzyć z zestawu dla scraperek:) i po ten zestaw się staję w kolejce:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj Aniu :) Gratuluję pół roczku i życzę, aby aby blogowanie zbyt szybko Ci się nie znudziło ;)

    Ależ kuszące nagrody wymyśliłaś, chętnie wezmę udział w zabawie. Jestem hafciarką, dlatego wybieram zestaw nr 1 :)

    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję Ci i życzę wszystkiego dobrego . Te pierwsze chwile w blogosferze są niezapomniane , pierwsze znajomości potrzymuję do dziś i kocham wszystkich zaglądających . Zobaczysz jak dłużej tu zabawisz ,że nic Ci tego już nie zastąpi .Życzę Ci wielu komentatorów ale przede wszystkim moc weny . Biorę udział w zabawie licząc na zestawik nr2 . Pozdrawiam i zapraszam . Banerek wisi na moim blogu http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję rocznicy, a jeszcze bardziej urodzin :) Wszystkiego najlepszego :)
    Taki zbieg okoliczności, losowanie odbędzie się w moje urodziny :)
    Zgłaszam się po zestaw 1 do haftu :) Oczywiście obserwuję i zamierzam zostać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się z chęcią wraz z gratulacjami rocznicowymi, może uda się zgarnąć cudny zestaw dla hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przede wszystkim najlepsze życzenia urodzinowe i rocznicowe,koło takich cukiereczków nie można przejść obojętnie,chętnie stanę po zestaw dla scraperek

    OdpowiedzUsuń
  44. Najlepsze życzenia urodzinowe. Na twój blog trafiłam przez przypadek ale na pewno na nim zostanę na dłużej i to nie tylko na czas trwania Candy. Chętna jestem na zestaw nr 1 hafciarski :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Najlepsze życzenia urodzinowe, wszystkiego najcudowniejszego, spełnienia marzeń. Trafiłam do Ciebie dzisiaj ale zostaję na dłużej i zapraszam do siebie www.pasjevioli.pl. zapisuje się na candy kusi mnie sówka, ale ostatnio pokochałam scrapbooking, więc zapisuję się na zestaw ne 2 :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  46. przede wszystkim życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. a teraz sprawy formalne: zgłaszam się po II zestaw dla scrapujących - tylko proszę o wyrozumiałość, bo zamieściłam banerek na swoim blogu, ale wyszedł BANER :) jak mi się uda to go zmniejszę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. ogarnęłam temat - już jest banerek wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję rocznicy i już obserwuję, zapisuję się, banerek zabieram na https://wiolinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam marzę o zestawie dla hafciarki z tą słodką sówką pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  49. Z przyjemnością zapisuję się na zestaw hafciarski. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  50. chętnie zapisuję się na zestaw 2 scrapkowy i zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością dopiszę się do tej zacnej listy (ciężko się zdecydować, ale gdyby mi sie poszczęściło to mrugam oczkiem do zestawu nr 2:)
    Banerek wisi już na moim blogu:)
    Pozdrawiam:)
    P.S. wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Prezenty są naprawdę wypasione, szkoda, że się spóżniłam...

    OdpowiedzUsuń