wtorek, 24 grudnia 2019

Kartki i życzenia świąteczne

Witajcie kochani
Na początku dziękuję za kartki z życzeniami od Lidzi, Ewy, Margonitki i Brodziszka. Dziękuje Wam dziewczyny za pamięć.

Poprzedni tydzień był ciężki, kosztował mnie dużo zdrowia i nerwów dlatego z góry Was przepraszam, że nie do wszystkich dałam radę wysłać życzenia pisemne a część z Was dostanie kartki po świętach.


Udało mi się w tym niedoczasie zrobić trzy kartki z wyszytymi wcześniej haftami, oprócz szopki.




Karteczki proste dodane miały jeszcze przed wysłaniem napisy ale już nie załapały się na zdj.


Ostatnia to sztaluga prosta, która była wyzwaniem w tym roku w kartkowaniu BN u Uli. Sztalugę jak widzicie, odrobinę przycięłam na swoje potrzeby.


Teraz cieszę się, że to co najgorsze już minęło (piesio mi się rozchorował od kleszcza na szczęście idzie ku lepszemu) tylko ten cały stres a dodatkowo jeszcze moje badania w klinice pod koniec tygodnia doprowadziły do tego, że rozchorowałam się na Święta i wigilię prawdopodobnie prześpię. No cóż, bywa i tak.

Mam nadzieję, że 
Wasze Święta Bożego Narodzenia upłyną w pogodnej i radosnej atmosferze,
oraz na spotkaniach z bliskimi Waszemu sercu 
a nadchodzący Nowy 2020 będzie miał moc spełnienia 
planów i zamierzeń, także tych rękodzielniczych.
Tego Wam z całego serca życzę.


do następnego kochani
❤️

15 komentarzy:

  1. Piękne kartki, Aniu.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki
    🌲Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 🌲

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, dużo zdrówka i odpoczynku od zmartwień. A poza tym spokoju i zarazem wiele radości na zbliżające się święta Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia Świąteczne dla Ciebie i Twojej Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia bez pośpiechu, trosk i zmartwień, za to pełnych radości i wzruszeń.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki. Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świat I dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kartki Aniu... Wesołych i pięknych Świąt! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych i radosnych świąt Ci życzę oraz spełnienia marzeń!
    Karteczki bardzo ładne:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych rodzinnych Świąt Aniu i dziękuję za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki :)
    Niech w święta w Twym domu zagości
    mądrość i zgoda, uśmiech i dostatek.
    Niech przez cały rok nie braknie miłości!
    Przesyłam uściski i biały opłatek.
    Tego życzy Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki!
    Zdrowych, cudownych Świąt! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anusiu, dziękuję za piękną karteczkę, która dziś do mnie przyszłą. Mam nadzieję, że moja też do Ciebie dotrze, choć długo coś wędruje (wysłałam na początku grudnia, ale widzę, ze nie udało mi się przechytrzyć poczty polskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne kartki!
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku! a przede wszystkim dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń