niedziela, 8 grudnia 2019

Rogasie

Trzy rogasie wskoczyły na kartki bliźniaczo do siebie podobne.
Czas goni więc czas na hafciki proste i pomysły, które już się sprawdziły.
Podobna kartka powstała w zeszłym roku, układ ten sam, teraz zmieniłam kolory.



wszystkie wyszywane na lnianej kanwie 18ct, mulina Ariadna 2 nitki.





Karteczki niech będą warunkiem udziału w zabawie u Elelii



Dziękuję Wam bardzo bardzo za te wszystkie komentarze pod Myszolkiem :)
Promyk - mam tak samo, chociaż urobić się trzeba :]
Marychna Z - jest mi bardzo miło, sama mam podobne odczucia co do Twoich prac i stylu pisania postów. 
A pomponiki to już będzie stały dodatek jeśli mogę sobie trochę krzyżyków zaoszczędzić ;D


Do następnego kochani.
❤️

20 komentarzy:

  1. Piękne karteczki! Podoba mi się ich prostota.

    OdpowiedzUsuń
  2. I takie bliźniacze są fajne i do tego jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki i piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie szkodzi, że bliźniacze i tak przecież powędrują do różnych adresatów.
    Podoba mi się ich minimalizm.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki! Minimalizm jest bardzo elegancki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne małe hafciki, urocze i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosna ta Twoja Trójca :) super kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft na kartkach nie potrzebuje wielkiej oprawy. Bardzo podobają mi się te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste i bardzo w swojej prostocie eleganckie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, lubię takie proste karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, rogasie prezentują się na nich rewelacyjnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne i sympatyczne rogasie.
    Buziaczki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rogasie wyglądają przeuroczo, fajne stadko ;) Pozdrawiam świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt Aniu i szczęśliwego Nowego Roku :) i dziękuję pieknie za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń