czwartek, 5 grudnia 2019

Monsieur Mysz

Kochani przedstawiam Wam
 Monsieur Mysz, mistrza sztuki cukierniczej.
 Pan Mysz to daleki krewny Remy'ego z bajki Disneya. 
Zgdził się przygotować swój specjał i wręczyć go pewnej zdolnej osóbce :)


kanwa biała 18 ct, mulina DMC & Ariadna (dwie nitki)

Wyszyty według wzoru autorstwa Marii Brovko, w oryginale miał jeszcze balon ale poszłam na skróty i podmieniłam na pompona.


 

Uwierzycie, że ten maluch pochłonął 30 kolorów + 10 blendów? W zasadzie każdy element miał w składzie dwa miksy kolorów.
Wyszywałam go głównie wieczorami i po nocach więc pilnowałam się przy tym łączeniu kolorów bo o pomyłkę było bardzo łatwo. Niestety ,czasem krzyżyki nie wyszły tak równo jak bym sobie życzyła.
Ale już nie brnęłam w prucie i poprawki bo zależało mi na czasie.


Myszol pochłonął sporo czasu i energii ale warto było. Co prawda mocno wątpię czy sięgnę po niego po raz drugi ale satysfakcję mam, że kolejny wymagający wzorek z mojej listy został wyszyty.


Haft trafił na kartkę dość oszczędnie ozdobioną (trochę ją jeszcze pociągnęłam glaze penem ale nie mam zdjęć). Kartkę urodzinową. 

A dla kogo tyle pracy było? Ano dla blogowej koleżanki, Ewy :D
Chociaż nie wszystkie krzyżyki wyszły idealnie 
to tym bardziej cieszę się, że Ewa z niej zadowolona




Dziękuję Wam za odwiedziny i same miłe słowa pod adresem poprzedniego posta z misiami. Cieszę się, że tam wam się ta kartka spodobała :)
Do następnego kochani
❤️

15 komentarzy:

  1. Haft pracochłonny, ale warto było, bo efekt końcowy jest super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już u Ewy podziwiałam Twoją karteczkę. Super pomysł na pomponik. Myszka przeurocza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O Mamo! Rzeczywiście ilość kolorów wykorzystana do tego haftu może zaskoczyć! Ale myszol jest obłędny!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, pan Mysz po prostu czarujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu świetna jest ta myszka i super karteczka z nią, fajne masz pomysły na uzycie tych pomponów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale slodziak, śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka! Z tym pomponikiem super wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miodzio! Kocham takie hafty!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle urocza ta Twoja karteczka, myszolek wygląda fantastycznie. Podziwiam Twoje hafty, kartki i tym samym umieszczam na liście moich ulubionych blogów.Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten Pan Mysz 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, zauważyłam że przejścia pomiędzy poszczególnymi kolorami są prawie niewidoczne, ale w życiu bym nie powiedziała, że tak mały wzorek pomieści w sobie tyle zblendowanych kolorów! Tym bardziej dziękuję, że chciało Ci się tego myszorka wyszyć :D Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń